Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min kom hjem fra SFO og var litt bekymret. De hadde malt, og han hadde fått masse maling på den nye Messi-fotballskjorta si. "Det er sikkert vannbasert maling som går av i vask" beroliget jeg, men tok litt Vanish-blanding på flekkene for sikkerhets skyld. Men nei da, flekkene sitter som bare det, og skjorta er ødelagt.

Er dette vanlig? Er det sånn jeg må regne med? Bør jeg begynne å sende med sykt billig klær på SFO fordi det blir ødelagt dersom de maler o.l.?

:(

Anonymous poster hash: 65147...307

Videoannonse
Annonse
Gjest Dorey
Skrevet

Man kan ikke sende med barn klær man er redd for. Sånn er det bare

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, sånn er det. Klær blir ødelagte og borte. Man kjøper yttertøy til mangfoldige hundrelapper, navner de i god tro. Så blir de borte.

Ufattelig irriterende.

Send med klær som er billige.

Anonymous poster hash: b5ca0...7fe
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at en ikke bør sende med klær man er red for, men hvorfor i all verdens navn og rike bruker de ikke forklær?

Anonymous poster hash: ca5c8...20b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I begge barnehagene min datter har gått har barnehagen hatt egne forklær til ungene. Jeg tilbød meg å sende med forkle, men det behøvdes ikke sa de, de hadde selv.

Jeg synes ikke det TS beskriver er sånt man bør regne med.

Anonymous poster hash: d2691...325
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dyre klær man er redd for bør ikke brukes på skole/barnehage. De har heller ikke noe erstatingsansvar, hvis det er det du er ute etter.

Anonymous poster hash: 40e9b...6bb
  • Liker 1
Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Når de ikke bruker forkle eller liknende synes jeg det er rart at de ikke bruker vannbasert maling.

I barnehagen skjønner jeg at en gjerne ikke sender barna med klær man er redd for, men på SFO synes jeg ikke dette blir det samme.

T-skjorta er nok ødelagt, men jeg vil anbefale deg å snakke med ansvarlig om at barna skal ha noe over klærne sine i slike tilfeller.

AnonymBruker
Skrevet

Gutten min kom hjem fra SFO og var litt bekymret. De hadde malt, og han hadde fått masse maling på den nye Messi-fotballskjorta si. "Det er sikkert vannbasert maling som går av i vask" beroliget jeg, men tok litt Vanish-blanding på flekkene for sikkerhets skyld. Men nei da, flekkene sitter som bare det, og skjorta er ødelagt.

Er dette vanlig? Er det sånn jeg må regne med? Bør jeg begynne å sende med sykt billig klær på SFO fordi det blir ødelagt dersom de maler o.l.?

:(

Anonymous poster hash: 65147...307

Ting kan bli ødelagt på SFO (/barnehage/skole), så man bør ikke ha på de ting som ikke kan bli ødelagt nei. Det kunne like gjerne vært en dyr bukse som gutten hadde spilt fotball med og laget hull i knærne på f.eks.

Eller som datteren til en venninne av meg gjorde: hun rakk å begynne å klippe i genseren sin før de ansatte rakk å gjøre noe - de satt og klippet og limte, og hun ville så gjerne lime den ene sommerfuglen på genseren på tegningen sin. ;)

Anonymous poster hash: 74ad9...6bc

AnonymBruker
Skrevet

Barn leker, søler og faller. Barneklær bør tåle bruk - og vask.

Anonymous poster hash: 7f052...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...