AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Har noe på gang med en mann. Det har ikke vært så lenge, men vi har møttes daglig i noen uker - og vi har kysset og sovet sammen. Ikke sex. Vi begge har sterke følelser for hverandre. Han har vært helt klar på det lenge, og den av oss som har tatt mest initiativ både til å gjøre ting, ta steg videre og snakke om følelser. Men han har sagt han er usikker. Det er kort tid siden hans forrige forhold, og han føler at det går ekstremt fort. Han vet ikke om han vil inn i forhold igjen eller om han har behov for litt tid alene. Er det noen små ting jeg kan gjøre for å kapre han? Jeg gir han tid og viser han at vi ikke trenger å stresse noen ting. Jeg er så forelsket i han, han er fantastisk på alle mulige måter. Og jeg håper så inderlig at det kan bli oss..Anonymous poster hash: a60a4...2fb
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Det er nok ikke så veldig mye du kan gjøre,så lenge det er han som er den usikre parten så sitter jo han med "makten" om du skjønner...Du skriver at du gir han tid.Det er bra at du viser du ikke er desperat og stillere ulimatum,og bra at du ikke har hatt sex med han.Bare pass på å ikke vær altfor laid-back.Du vil ikke signalisere at du kommer til å vente i evigheter heller..Ellers tror jeg du bare skal fortsette å være deg selv Anonymous poster hash: 57841...c40
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Du kan ikke gjøre noen ting. Han må selv ville ha et forhold. Det trenger ikke ha noe med deg å gjøre hvis timingen er feil. Forøvrig kanskje lurt å ta litt avstand for din egen skyld. Hvis du allerede er forelsket er jeg redd du kan bli veldig såret. Anonymous poster hash: aefbf...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå