AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Hva ser dere jenter etter på tinder når dere leter etter en potensiell date,kjæreste eller ons? Anonymous poster hash: 11bd6...71f
Tibbie Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Er ikke der nå lengre, men så etter noen som ikke så ut som playere. Er man ute etter en flørt eller ONS er det jo ikke så nøye om personen er player, men liker ikke de som ser ut som playere og har personligheten til playere. Gutter som har bilde av seg selv i speilet sveiset jeg forbi med én gang. Det samme med de som skriver tåpelige ting i teksten, breefer med muskler i bildet - og de som ikke har bilde av seg selv. De fleste fikk nei, hos meg. Bor på en turistplass, så de fleste guttene som fikk ja var backpackere fra andre land som var innom byen, faktisk x) 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Er ikke der nå lengre, men så etter noen som ikke så ut som playere. Er man ute etter en flørt eller ONS er det jo ikke så nøye om personen er player, men liker ikke de som ser ut som playere og har personligheten til playere. Gutter som har bilde av seg selv i speilet sveiset jeg forbi med én gang. Det samme med de som skriver tåpelige ting i teksten, breefer med muskler i bildet - og de som ikke har bilde av seg selv. De fleste fikk nei, hos meg. Bor på en turistplass, så de fleste guttene som fikk ja var backpackere fra andre land som var innom byen, faktisk x) Moderne hippier altså?. Litt off topic men hvorfor bor du på en turistplass? Anonymous poster hash: 11bd6...71f
Tibbie Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Moderne hippier altså?. Litt off topic men hvorfor bor du på en turistplass? Anonymous poster hash: 11bd6...71f Tjah, eller menn som ikke er harry. Det er en overflod av dem her jeg bor Bor i nord, og turister elsker naturen vår, så om sommeren og på våren/høsten kryr det av utlendinger som setter opp telt i naturområdene våre 1
Knirke Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Jeg ser etter noen uten fyllebilder, speil-på-treningsstudio-bilder og/eller skrivefeil i teksten. Altså jeg ser etter noen med glimt i øyet som viser at han litt verdensvant og aktiv, uten å skryte altfor mye. Bør gjerne ha litt humor også. For å ta noen eksempler: Surfebrett: Jatakk Langrennski eller sykkelbukse: Neitakk Bilder av bilen eller motorsykkelen: NEI takk! Bilder av hunden/katten: Jatakk 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Så etter folk UTEN tribal-tatovering, selfie i speilet, bilde av ungen sin, fyllebilder, overkroppsbilder. Styrte unna hunksene, de matchet jeg ikke med uansett. Anonymous poster hash: d8e74...84e
Trampe23 Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Jeg slettet tinder fullstendig etter at jeg tilfeldigvis kom over en helt naken mann. Han hadde en fin kropp, skal ikke legge skjul på det - tan, muskuløs og høy - men få på deg noen klær, mann! Han hadde ikke med seg utstyret sitt på profilbilde da, men det var en speilselfie hvor han stod slik at kun utstyret ikke kom med på bildet.... Men ja, tror de fleste jenter med vett i hodet, ikke liket det bildet, for å si det sånn. Endret 31. mai 2015 av Trampe23 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Jeg så etter noen jeg kunne ta en øl/kopp kaffe med og sjekke om det var god stemning med. Var ikke ute etter kjæreste, men gjerne noen å treffe over tid. Har hatt to ONS fra Tinder, men da hadde vi snappet/snakket på FB over lengre tid først. Ville blitt mer om vi kunne, men de bor ikke i byen. Siste jeg traff fra Tinder var så trivelig at jeg ikke bruker Tinder mer etter nesten tre måneder, men vi er ikke kjærester. Anonymous poster hash: 34cf0...920
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #9 Skrevet 1. juni 2015 Noen som har IQ i hodet. Bilde er relevant, det er noen som ikke har IQ i hodet. Anonymous poster hash: ded34...add 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #10 Skrevet 1. juni 2015 Jeg slettet tinder fullstendig etter at jeg tilfeldigvis kom over en helt naken mann. Han hadde en fin kropp, skal ikke legge skjul på det - tan, muskuløs og høy - men få på deg noen klær, mann! Han hadde ikke med seg utstyret sitt på profilbilde da, men det var en speilselfie hvor han stod slik at kun utstyret ikke kom med på bildet.... Men ja, tror de fleste jenter med vett i hodet, ikke liket det bildet, for å si det sånn. Du slettet Tinder fordi en person der inne var naken på det bilde..? Anonymous poster hash: 54838...ce9 7
Trampe23 Skrevet 1. juni 2015 #11 Skrevet 1. juni 2015 Du slettet Tinder fordi en person der inne var naken på det bilde..?Anonymous poster hash: 54838...ce9 Hahaha... jaaaaaaaa... 🙈🙈
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #12 Skrevet 1. juni 2015 Er ikke der nå lengre, men så etter noen som ikke så ut som playere. Bare nysgjerrig hva du mener ser ut som en player? En kjekk fyr trenger jo ikke nødvendigvis å være player (eller drømmer jeg?) Anonymous poster hash: 065da...abb
Tibbie Skrevet 1. juni 2015 #13 Skrevet 1. juni 2015 Bare nysgjerrig hva du mener ser ut som en player? En kjekk fyr trenger jo ikke nødvendigvis å være player (eller drømmer jeg?) Anonymous poster hash: 065da...abb Ånei, man må ikke være stygg for å være en ordentlig fyr. Det er mange kjekkaser som ikke er playere eller har player-looken (det er vel det siste jeg misliker). En som etter min mening har playerlooken er de som bla. pumper, pumper og pumper, de er ofte stygg, kort og A4 på håret, en billig, spesiell type skjorte som de tror er fin, veldig glad i alkohol, rølpehumor... Tja, se for deg mennene i Geordie Shore, Jersey Shore og Paradise Hotel Der har du den ekle player-looken på menn :S 3
Doge Skrevet 1. juni 2015 #14 Skrevet 1. juni 2015 Ser etter noen som ikke har barn, som ikke er oversminket med rare bryn og som ikke har trenings-/se-så-aktiv-jeg-er-bilder, samt fyllebilder. Det er svært få av slike kvinner på Tinder, så det brukes hovedsaklig til underholdning når jeg kjeder meg. 1
Okapi Skrevet 1. juni 2015 #15 Skrevet 1. juni 2015 Jeg ser etter noen som er sånn ålreit pene med litt særpreg, som virker interessante og intelligente. Helst ikke barn, helst ikke hund og helst ikke treningsbilder (friluftsliv går an i små doser). Gruppebilder og vinglass får meg også fort til å sveipe til venstre. 2
happiest Skrevet 1. juni 2015 #16 Skrevet 1. juni 2015 Sveiper til vestre dersom disse bildene dukker opp: ungen, kjæreste (eller ser it som det), selfie i speilet, muskler, bilder tatt i sengen, kun aktivitetsbilder, gruppebilder (bare det) og bilder sammen med en gravid.....har sett flere. Blant snnet en fyr som satt på huk og kysset en gravid mage.... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #17 Skrevet 2. juni 2015 Nå har jeg ikke tinder lenger (er tydeligvis så stygg, så fikk ingen matcher annet enn de første ukene), men jeg sveipa vekk de med fyllebilder, og "se så sosial jeg er"-bilder.. Som regel var kompisen dems kjekkere Andre som ble sveipa til venstre var de som ikke hadde tydelige ansiktsbilder, slik at jeg så om jeg synes de var kjekke eller ikke, og muskelbilder.. De jeg sveipa til høyre: normalt kjekke gutter, med gode bilder... Anonymous poster hash: e5abf...ce2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #18 Skrevet 2. juni 2015 Hva f betyr det når en mann skriver "er med på det meste" i profilen sin på Tinder? Desp much? Anonymous poster hash: 20d7c...b41
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #19 Skrevet 2. juni 2015 Ser etter noen som ikke har barn, som ikke er oversminket med rare bryn og som ikke har trenings-/se-så-aktiv-jeg-er-bilder, samt fyllebilder. Det er svært få av slike kvinner på Tinder, så det brukes hovedsaklig til underholdning når jeg kjeder meg. Jeg ser etter noen som er sånn ålreit pene med litt særpreg, som virker interessante og intelligente. Helst ikke barn, helst ikke hund og helst ikke treningsbilder (friluftsliv går an i små doser). Gruppebilder og vinglass får meg også fort til å sveipe til venstre. Jeg har ikke bilder av trening, barn, grupper, alkohol, men nøytrale bilder av meg, et av katten og et stemningsfullt landskapsbilde. Skiller det seg virkelig ut? Ville trodd det var vanlig. Anonymous poster hash: 4854e...499 1
Doge Skrevet 2. juni 2015 #20 Skrevet 2. juni 2015 Jeg har ikke bilder av trening, barn, grupper, alkohol, men nøytrale bilder av meg, et av katten og et stemningsfullt landskapsbilde. Skiller det seg virkelig ut? Ville trodd det var vanlig. Anonymous poster hash: 4854e...499 Ja, dette skiller seg litt ut i Oslo i hvertfall. Jeg er stolt av deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå