Camsim Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har gått på skole fram til nå i juni. Det har vært ekstremt travelt. Nå er det snart skole ferie og jeg trenger sommerjobb. Men som hva? Jeg kan kun jobbe dagtid da jeg ikke har anledning til å få barnepass på grunn av besteforeldre i krevende jobber. Jeg lurer på om jeg skal søke hos et vikarbyrå i barnehage eller noe. Er det noen som vet hvordan det fungerer? Tenk hvis jeg ikke får jobbe mer enn 2-3 ganger ene uken? Og 1 gang neste uke osv? Jeg har jo like mye å betale på i sommermnd. Og jeg har ikke klart å spare stipendet til dere som lurer.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Tror faktisk det er litt seint å søke etter sommerjobb nå, men du må jo bare melde deg opp hos vikarbyrå og håpe på det beste. Hvor mange oppdrag du får, vil jo avhenge av hvor du bok og hvilke yrker du skal være vikar i. Men uansett vil det jo ta minst en mnd fra du starter til du får lønn, så juni uten stipend blir uansett temmelig kjip. Anonymous poster hash: a9649...f1d 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Du er nok for seint ute til å få sommerjobb nå. Sommer turnuser er allerede laget. Du bør nok heller ikke belage deg på å tro at du kan velge og vrake av både jobber og vakter. Vil tro at de mest populære jobbene for lengst er opptatt. Skremmende at ei som har ansvar for et barn har planlagt så dårlig. Hvordan har du tenkt å forsørge barnet ditt? Du skal jo heller ikke belage deg på foreldrene dine. De har egne jobber, og de få ukene de selv har ferie, fortjener de å gjøre det de vil, ikke det du vil at de skal gjøre. Anonymous poster hash: 300c6...749 1
Camsim Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2015 Hei anonym(selvfølgelig) Du synes det er skremmende ja? Hva vet du om meg? Ikke stort mer enn det jeg har skrevet her:) Jeg belager meg på ingen. Ville bare få det fram siden noen sikkert svarte med at jeg kunne prøve å få barnevakt av besteforeldre for å ta noen senvakter. Hvordan jeg har tenkt å forsørge barnet mitt? Tror du at jeg lar barnet mitt sulte i sommer da eller? Jeg har penger! Vi skal til og med på ferie:) men jeg skulle gjerne hatt en sommerjobb! Ja jeg er sent ute. Veldig sent faktisk! Men altså helt alvorlig!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Hei anonym(selvfølgelig) Du synes det er skremmende ja? Hva vet du om meg? Ikke stort mer enn det jeg har skrevet her:) Jeg belager meg på ingen. Ville bare få det fram siden noen sikkert svarte med at jeg kunne prøve å få barnevakt av besteforeldre for å ta noen senvakter. Hvordan jeg har tenkt å forsørge barnet mitt? Tror du at jeg lar barnet mitt sulte i sommer da eller? Jeg har penger! Vi skal til og med på ferie:) men jeg skulle gjerne hatt en sommerjobb! Ja jeg er sent ute. Veldig sent faktisk! Men altså helt alvorlig! Du kommer her å spør om råd, og samtidig virker det som at livet ditt er lite organisert, så gå ikke til angrep så fort noen svarer noe du ikke vil høre. Anonymous poster hash: 300c6...749
Harlekin Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Jeg tror dessverre også du er for sent ute, Camsin. Det er lenge siden jeg selv hadde sommerjobb, men såvidt jeg har fått med meg begynner sommerjobbene å bli tatt allerede om vinteren/våren Det er heller ikke så lett å få jobb i barnehage nå, for mange stenger i sommer (i alle fall noen uker), og ellers har de nok allerede lagt den kabalen. Hva med å prøve deg i butikker (selv om det er mange jobber du nok ikke vil få pga. arbeidstid), lager, vaskejobb, eldrehjem/sykehjem? Ta med CV og åpen søknad. Jeg fikk jobb på åpen søknad fordi søknaden min kom på akkurat riktig tidspunkt for bedriften. Du kan ha flaks!
Camsim Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2015 Hahaha. Er du seriøs no? Du kan ikke mene at du som sitter bak en skjerm har rett til å si at mitt liv virker lite organisert? Er du det de kaller for ett troll? jeg tåler mye jeg altså! Men det går no an å være saklig! Hahaha nei no gir jeg med for idag. No skal jeg ut på det uorganiserte kjøkkenet mitt å lage matpakker til den uorganiserte hverdagen min:) ha en fortsatt fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå