AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg gir opp... Jeg har prøvd Jif badrom, salo og eddik, sitron, og minst 3 andre typer vaskemåter for å få den forbanna dusjen ren og fri for kalk. Hvorfor blir den ikke skinnende blank? Hva gjør jeg feil? Alle tips JA takk!!! Anonymous poster hash: bcaef...967
Kamikatze Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Har du forsøkt å stryke på kaffetrakterrens? (Husk gummihanske og briller) Hvitt belegg kan også være "talg" fra såpe, og ikke kalk.
Fjomsedyret Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Jeg vasket dusjen i dag faktisk, og den var SKITTEN! Brukte Cillit Bang Power Cleaner spray, en skuresvamp og kjempevarmt vann. All dritten forsvant med en gang! 2
Gjest gjestvest Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Jeg vasket dusjen i dag faktisk, og den var SKITTEN! Brukte Cillit Bang Power Cleaner spray, en skuresvamp og kjempevarmt vann. All dritten forsvant med en gang! Drite gjør vi på dass, ikke i dusjen.
Tandra Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Jeg bruker litt salmiakk i vaskevannet noen ganger når jeg skrubber dusjkabinettet vårt. Hvis det er for lenge siden sist ordentlige vask, sitter det så mye såperester og møkk at salmiakk er det eneste som hjelper skikkelig. Men bruker det ikke hver gang.
lemon-aid Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 har du prøvd cilit bang baderomspray (den oransje)? Den gjorde min dusj ren og pen og fri for kalk (har ikke kabinettdusj, kun fliser) Eller så kan du prøve sitronsaft blandet med eddik.
lemon-aid Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 har du prøvd cilit bang baderomspray (den oransje)? Den gjorde min dusj ren og pen og fri for kalk (har ikke kabinettdusj, kun fliser) Eller så kan du prøve sitronsaft blandet med eddik. Bare glem det med sitronen+eddik, leste nå at du hadde prøvd det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå