AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 "Lånte" vekk en skjorte til ei venninne for et par måneder siden og fikk den igjen i går etter mye mas. (Hun spurte egentlig aldri om å låne den, men bare tok den fra klesskapet mitt når jeg ikke så. Ikke det at det spiller så stor rolle men..) Ser nå i dag at det er to tannkremflekker på skjorta på størrelse med en enkroning hver. Ringte venninnen min men hun sa at den var nyvasket så det var umulig at det kunne komme fra henne. Hvordan får man vekk tannkremflekker fra klær? Den er tydeligvis nyvasket, men flekkene er jo der ennå? Skjorta er i 100% bomull og i en lyserosa farge. Tannkremflekkene er blå *grøss*.. Evig takknemlig hvis det er noen der ute som kan hjelpe meg å bli kvitt flekkene. Skjorten var helt ny når hun lånte den og den var ganske dyr, så hadde vært supert om jeg kunne brukt den selv og ikke måtte hive den.. Anonymous poster hash: 208cc...4c3
Kamikatze Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Fukter dem i en kopp lunkent vann, og kjører dem på et snilt vaskeprogram uten såpe.Med litt flaks har de ikke spist av fargen. Tannkrem er jo pr definisjon bare et vaskemiddel tilsatt poleringsmedium. Ofte er det tilstrekkelig med en omgang i lunkent vann og noen skyllinger, for å få den bort. Polermiddelet kan henge litt igjen, men gir nok slipp etter hvert. Håper ikke den har vært for lenge på skjorta (inntørket), om tannkremen inneholder blekemiddel. Rapper klær fra deg, og lyver fra seg ansvaret for å tilsmusse dem . og du kaller henne venninne? Endret 31. mai 2015 av Kamikatze 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå