vackraflickan Skrevet 31. august 2004 #1 Del Skrevet 31. august 2004 Ei venninne skal male taket hjemme. Hun vil male det lysegrått da hun sier hvitmaling gulner så fort og gule tak er stygt. Da takhøyden der er meget lav ville jeg jo tro at det ville være bedre å male det hvitt. Takhøyden er under normalt. Jeg har aldri hørt om noen som har hatt det problemet med at malingen gulner. Er det noen av dere som har det problemet? Ville hvite tak vært den beste løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #2 Del Skrevet 1. september 2004 jeg har hvitmalte tak, men de er like hvite etter 7 år. Vasker de 1 gang pr år. Kan det hende at det er røyking der hun bor? Røyk gulner tak fort. Grått tak har jeg ikke villet satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Det kommer vell muligens ann på kvaliteten på malingen og, som vackraflikan nevner om man røyker inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå