mushroom1 Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har en galaxy note 3, som det den siste uken plutselig har blitt noe galt med. Eller, jeg vet ikke om det er telefonen som det er noe galt med, da, så derfor spør jeg her. Jeg har hatt den siden februar, og batteriet har vært kjempebra helt til nå. Jeg trengte kun å lade den på kvelden igjen hvis jeg hadde brukt den mye i løpet av dagen. Og den pleide å lade seg opp ganske fort også. Men den siste uken virker det som den har blitt dårligere til å ta i mot strøm. Det virker som om laderen faller ut, selv om den er helt inne. Tidligere kunne jeg også drive med den mens den ladet, og batteriet ble likevel ladet opp, men nå lader batteriet seg bare ut selv om laderen er i, om jeg driver med den samtidig. Og den bruker såå mye lengre tid på å lade seg. I går merket jeg også at batteriet ladet seg ut mye raskere enn før. Så jeg er usikker på om det er laderen, batteriet eller ladeporten som begynner å ta kvelden. Er det noen måte å finne ut det på før man evt kjøper ny lader/batteri eller sender mobilen til reparasjon? Og vet noen om hvor dyrt det kan bli å fikse ladeporten, og om jeg kan gjøre det på f.eks. Elkjøp selv om jeg ikke har kjøpt den der? (kjøpte den brukt, så har ingen garanti).. Her jeg bor er det ingen slike butikker som i f.eks. Oslo, som kan fikse telefoner. Håper noen kan hjelpe
Mina S Skrevet 3. juni 2015 #2 Skrevet 3. juni 2015 Ut ifra det du har skrevet, ser det ut som om batteriet bør utskiftes. Jo mer man bruker sin telefon og jo mer man lader den, desto kortere blir batteriets levetid. Om du har muligheten, ville det kanskje vært best å få den undersøkt av en tekniker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå