AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Trenger litt hjelp til utfyllelse av div. dokumenter, setter stor pris på om noen som vet kan svare.. I energitesten star det følgende: Hva krysser jeg av for når det er ett helg vanlig hus som ikke har kjeller? Blir det da det siste alternativet? Er en enebolig..Huff, sikkert ett dumt spørsmål, men jeg skjønner det ikke. Alternativet er å laste ned andres energiattester,(boliger til salgs) men da må jeg oppgi personalinfo...jeg er jo ikke interessert i boligien deres så vet ikke om jeg burde gjøre det.. Takk!! Kjeller/gulv* ? Oppvarmet kjeller? Kryss av det alternativet som er mest representativt for bygningen/boligen. Oppvarmet kjeller inkludert i BRA (boenhet) f.eks. enebolig med oppvarmet kjeller Uoppvarmet kjeller inkludert i BRA (boenhet) f.eks. enebolig med kald kjeller Gulv mot oppvarmet kjeller eller lokale som ikke tilhører boenheten f.eks. leilighet/seksjon i 3. et. i boligblokk Gulv mot uoppvarmet kjeller eller lokale som ikke tilhører boenheten f.eks. 1. et. i et yrkesbygg/boligblokk med kjeller Gulv mot krypkjeller f.eks. 1. et. i en boligblokk uten kjeller Gulv på grunnen Hus eller leilighet hvor det ikke er noe rom mellom boenheten og grunnen Anonymous poster hash: 4f741...444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå