AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 ... Ville bare dele det med noen. For å være helt ærlig føler jeg meg veldig lettet, men samtidig så gråter jeg litt likevel. Det er jo trist, for han var den fineste som noensinne ville ha meg også, den korte tiden vi var sammen. Men men, min store forelskelse for han endte i det han fikk en sykdom som "slo han helt ut", og jeg måtte holdte meg unna fordi jeg ikke hadde den som barn heller. Prøvde å dele mine bekymringer med han, men han overkjørte meg. Jeg var også for "annerledes" i senga enn det han ville ha, og jeg sluttet å bry meg når han ble syk. Han var bare sint og irritert og svarte meg aldri. I går ringte han og fortalte at vår "flørt" var over. I starten kalte han det et forhold. Så ja, akkurat den var tung å høre, men hallo. Jeg er frisk og jeg skal på jentetur til New York om noen uker! Nok et bevis på at en forelskelse er en psykose! Hehe. Anonymous poster hash: 53d00...189
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Anonymous poster hash: eebbe...0a9 Vet ikke om dette var ment sarkastisk eller positivt. Anonymous poster hash: 53d00...189
Ferny Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Leit... men bra at du samtidig føler deg litt lettet - et tegn på at relasjonen ikke var helt som du skulle ønsket selv? At han plutselig kaller forholdet for "en flørt", er sikkert en måte å bagatellisere bruddet fra hans side på. Feigt, men ja. Nyt ferien, og bruk tiden til å legge dette bak deg. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Nok et bevis på at en forelskelse er en psykose! Hehe. Anonymous poster hash: 53d00...189 Akkurat dette kan jeg skrive under på. Min forrige forelskelse var så ekstrem at jeg gikk på tvers av alle mine verdier og ønsker i livet. Men poff, så var den over. Det føltes, og føles fortsatt, helt sinnssykt. Anonymous poster hash: 96ccd...69d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Hvor lenge var dere "sammen" sa du? 1 måned, men det var veldig intenst så lenge det varte. Anonymous poster hash: 53d00...189
Leini Skrevet 31. mai 2015 #9 Skrevet 31. mai 2015 Det var kanskje det beste som kunne skje? Nåer du jo fri til å finne en som passer til deg og som synes du er det beste som har skjedd ham!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #10 Skrevet 31. mai 2015 Akkurat dette kan jeg skrive under på. Min forrige forelskelse var så ekstrem at jeg gikk på tvers av alle mine verdier og ønsker i livet. Men poff, så var den over. Det føltes, og føles fortsatt, helt sinnssykt. Anonymous poster hash: 96ccd...69d Samme her! Hadde ikke vært så forelska i noen på 5-6 år! Jeg fikk ikke sove på nettene, og sommerfuglene tok all plass i magen min, så jeg spiste nesten ingenting de ukene vi var ekstremt forelska i hverandre. Jeg hater egentlig å kysse i offentligheten, holde hender osv., men med han var alt så greit. Det er kanskje det mest triste med at det er over. Det var faktisk godt å "vise verden" at jeg har en som passer på meg. Jaja, jeg visste godt hvem jeg ble sammen med. Jeg ble bare forelska, og nå så tenker jeg "herregud, han der ja..." Anonymous poster hash: 53d00...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå