Gå til innhold

Beste er å gi han opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann i 10 måneder. Vi hadde det ganske fint på de første datene, men så ble jeg mer og mer usikker.

Han var flink til å vise følelser og snakke om det i starten. Men plutselig forandret alt seg. Han ville aldri overnatte sammen lenger. Han kontaktet meg og spurte om å komme å ha sex og så gikk han igjen. Han gikk på turer, kino osv med meg men han sa ofte at han visste ikke om han orket osv. Jeg tenkte at han bare sa ifra om at han var trøtt og at han gjerne var interessert.

I dag var jeg lei av det usikre og sa ifra om at jeg ikke bare var ute etter sex og usikre situasjoner. Da svarte han at han var ikke sånn men bare orket ikke å diskutere. Han gidder aldri å diskutere med meg om viktige ting. Jeg skrev at jeg føler at han er uinteressert. Men etter det så har han ikke gjort annet enn å trekke seg unna. Ville dere ha slettet han på facebook og vist tidlig at nå er det nok?

Anonymous poster hash: ed096...2a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville latt være å ha sex med ham. :P

Det å definere ting ved å slette folk fra FB er litt fjortis.

Anonymous poster hash: e1fd5...1d8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sier at du "treffer ham"? Har dere i det minste blitt enige om ekslusivitet? Ting burde ha materialisert seg etter 10 mnd.

Anonymous poster hash: abd4c...832
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt en mann i 10 måneder. Vi hadde det ganske fint på de første datene, men så ble jeg mer og mer usikker.

Han var flink til å vise følelser og snakke om det i starten. Men plutselig forandret alt seg. Han ville aldri overnatte sammen lenger. Han kontaktet meg og spurte om å komme å ha sex og så gikk han igjen. Han gikk på turer, kino osv med meg men han sa ofte at han visste ikke om han orket osv. Jeg tenkte at han bare sa ifra om at han var trøtt og at han gjerne var interessert.

I dag var jeg lei av det usikre og sa ifra om at jeg ikke bare var ute etter sex og usikre situasjoner. Da svarte han at han var ikke sånn men bare orket ikke å diskutere. Han gidder aldri å diskutere med meg om viktige ting. Jeg skrev at jeg føler at han er uinteressert. Men etter det så har han ikke gjort annet enn å trekke seg unna. Ville dere ha slettet han på facebook og vist tidlig at nå er det nok?

Anonymous poster hash: ed096...2a4

Det er flere røde flagg her.Det at han kun kommer og har sex og drar igjen etterpå er et veldig dårlig tegn.Etter nesten 1 år med dating bør man ha fått en avklaring på om man er kjærster eller ikke.At han er blitt mindre åpen enn han var i starten og virker mindre interessert er grunn nok til å trekke seg unna og ikke ha sex med han igjen.Det er vanskelig å bli tatt seriøst desverre,hvis man først har falt inn i et sånt uforpliktende forhold der han kan få det samme som han ville fått i et forhold (blant annet sex) men ikke trenger å jobbe for å få det.

Om du sletter han fra facebook er vel avhengig av hvilken fremtid du ser i dette forholdet.Jeg ville kanskje ventet litt med å slette,men ikke for lenge.Hvis han ikke viser noe initiativ snart hadde jeg nok slettet og gått videre.

• Liker 1
Skrevet

Ville latt være å ha sex med ham.

Anonymous poster hash: e1fd5...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om han har et uforpliktende forhold med deg, og at han mulig treffer andre.

Skjønner ikke at du klarer å ha sex med en som bare har sex og drar igjen... Varsellamper lang vei!

Anonymous poster hash: d7ec0...0f1
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...