AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Hei! Steken har allerede stått i ovnen i flere timer, og må nok stå der i enda et par for å bli ferdig. Eneste problemet er at jeg plutselig fikk for meg at jeg ville lage kake til gjestene som kommer til middag etterpå. Utfordringen med dette er at ovnen er opptatt helt frem til de kommer. Er det mulig å steke begge samtidig, eller er det eventuelt mulig å ta steken ut av ovnen i en time, for så å sette den inn igjen? Anonymous poster hash: f4b69...746
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 jeg trooor at kaken da vil få sånn stekeos over hele seg :s Anonymous poster hash: f61bf...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Hva med ideen om å ta den ut i ca. 40 minutter da? Er det veldig dumt? Anonymous poster hash: f4b69...746
Wildstar Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Kake som smaker som steik og steik som smaker som kake, tror det blir en spesiell kombo.
skruf Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Steiken bør jo uansett stå å hvile ei stund etter at den er ferdig og før du kutter den opp. Pakk den inn i folie og rene kjøkkenhåndklær også kan du steke kaken mens steiken hviler. Pynte kaken kan du gjøre når dere er ferdige å spise og lar maten synke. Da er kaken ferdig avkjølt også. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå