Gå til innhold

Er hun bare en hore eller noe å satse på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen dager møtte jeg en jente som jeg fant på nettet. Vi møttes på grunnar st jeg skulle betale henne for at jeg skulle få ta på henne osv. (Jeg kjøper ikke sex, og vet ikke hvorfor jeg betalte for dette da jrg ikke har vanskeligheter med å finne meg kjæreste og har FF, men det er ikke poenget, og ja! Jeg anger på at jeg sank så lavt!) isåfall så vet jeg at denne jenta driver litt rundt å selger diverse ting som massasje, dildo show osv. ( vet ikke om hun selger sex), men jeg føler på en måte et ansvar for henne og har lyst til å hjelpe henne, og for all del, jenta var kjempe hyggelig og pen så ho er absolutt et kjæreste emne! Og det kan godt hende hun trives med dette, det vet jeg ingenting om! Men ja, jeg føler at jeg bør gjøre noe, men jeg vet ikke hva!

Og skal du svare, så ikke sleng dritt! Pliss!

Anonymous poster hash: e7229...a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, styr unna! Du har heller ikke noe ansvar for henne! Pen er ikke alt, dessuten finnes det mange andre som både pene og vettug.

• Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hvorfor vil du hjelpe henne? Føler du at hun selger seksuelle tjenester mot sin egen vilje?

Personlig ville jeg ikke satset på noen som solgte seksuelle tjenester, men hvis du mener at hun kan være kjæreste materiale så go for it.

Skrevet

Bare du som kan svare på dette. Hvorfor ikke prøve å date henne? Er du tolerant og kan leve med at hun har solgt litt her og der, så er det ingen annens sak.Hun er fri og har ingen forpliktelser.

Det er sikkert masse jenter som har hatt sex med ukjente for gaver og ferier, men som ikke sier noe om dette. Bedre at fortiden hennes er åpen.

Problemet blir hvis du vil hun skal slutte, og hun ikke vil. Men hvorfor bekymre seg om det nå. Kansje det ikke blir mer enn et par møter.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, styr unna! Du har heller ikke noe ansvar for henne! Pen er ikke alt, dessuten finnes det mange andre som både pene og vettug.

Hvorfor vil du hjelpe henne? Føler du at hun selger seksuelle tjenester mot sin egen vilje?

Personlig ville jeg ikke satset på noen som solgte seksuelle tjenester, men hvis du mener at hun kan være kjæreste materiale så go for it.

Bare du som kan svare på dette. Hvorfor ikke prøve å date henne? Er du tolerant og kan leve med at hun har solgt litt her og der, så er det ingen annens sak.Hun er fri og har ingen forpliktelser.

Det er sikkert masse jenter som har hatt sex med ukjente for gaver og ferier, men som ikke sier noe om dette. Bedre at fortiden hennes er åpen.

Problemet blir hvis du vil hun skal slutte, og hun ikke vil. Men hvorfor bekymre seg om det nå. Kansje det ikke blir mer enn et par møter.

Jeg vet henne ikke selger seksuelle tjenester mot sin vilje, men at hun kanskje har kommmet i en litt dårlig vane hun ikke kommer seg ut av. Bare med meg tjente hun jo godt over 1000 kr på kanskje 5 minutter så det er jo utrolig lett tjente penger.

Jeg føler at når jeg klarte å synke så lavt som å kjøpe meg en jente, så er jeg villig til å glemme at hun sank så lavt som å selge seg selv til meg. Det er selvsagt ikke aktuelt dersom hun ønsker å fortsette med sine tjenester om vi skulle hat begynnt å date!

Spurte henne om hun hadde lyst til å bli med på en date, og fikk til svar at hun hvertfall var intr. et nytt treff. Om det innebærer at jeg må cashe ut på nytt, så er jeg ikke særlig keen!

Gjest Angry Man
Skrevet

Stiller meg litt tvilende til at du har lett for å få kjæreste og har FF når du rangler rundt på nettet og betaler folk for å få ta på dem. Er du klar over hvor jævlig sært det er?

Selfølgelig er hun ikke et godt kjæresteemne! Men på den annen side det er heller ikke du, så kanskje dere går godt sammen. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Stiller meg litt tvilende til at du har lett for å få kjæreste og har FF når du rangler rundt på nettet og betaler folk for å få ta på dem. Er du klar over hvor jævlig sært det er?

Selfølgelig er hun ikke et godt kjæresteemne! Men på den annen side det er heller ikke du, så kanskje dere går godt sammen. :fnise:

Glemte du den siste setningen min i hovedinnlegget?

"Og skal du svare, så ikke sleng dritt! Pliss!"

Jeg gjør pleier ikke betale damer for sånt. Jeg pleier å få det jeg vill ha uten å betale for det. Vet ikke hva som gjorde at jeg betalte denne jenta, men følte kanskje et behov for litt spenning.

Gjest Coolaid
Skrevet

For noen dager møtte jeg en jente som jeg fant på nettet. Vi møttes på grunnar st jeg skulle betale henne for at jeg skulle få ta på henne osv. (Jeg kjøper ikke sex, og vet ikke hvorfor jeg betalte for dette da jrg ikke har vanskeligheter med å finne meg kjæreste og har FF, men det er ikke poenget, og ja! Jeg anger på at jeg sank så lavt!) isåfall så vet jeg at denne jenta driver litt rundt å selger diverse ting som massasje, dildo show osv. ( vet ikke om hun selger sex), men jeg føler på en måte et ansvar for henne og har lyst til å hjelpe henne, og for all del, jenta var kjempe hyggelig og pen så ho er absolutt et kjæreste emne! Og det kan godt hende hun trives med dette, det vet jeg ingenting om! Men ja, jeg føler at jeg bør gjøre noe, men jeg vet ikke hva!

Og skal du svare, så ikke sleng dritt! Pliss!

...som om du kan diktere svarene du får i et diskusjonsforum....

Du vet det du vet om henne. Du kan bli kjent med henne som menneske, med personligheten hennes. Så ser du om det er noe du liker. Du er ganske ung, ikke sant?

Når du omtaler henne som "hore" omtaler du deg selv for "horebukk" samtidig. Tenk på det.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kvinner er "bare en hore". Alle kvinner er kvinner og har en følsom, sympatisk personlighet som alle andre uavhengig av hva de jobber med. Tenk på politi eller vektere, kaller du de "bare en dust kald maktsyk stein" også? Men samme det. Det er nok uansett lite poeng å tro at du kan redde henne, hun har valgt yrket sitt av en grunn, og du har nå påtatt deg samme "syndrom" som alle kvinnene som tror de kan redde hasjrøykende crushes eller omvende playere. Du kan prøve så mye du vil, og kjenne det er din oppgave, men det kommer ikke til å gå og er ingen andres oppgave enn den personen det gjelder selv som kan redde seg selv.

Anonymous poster hash: f664f...e01
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at henne trenger hjelp?

Anonymous poster hash: 37238...0bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du at henne trenger hjelp?

Anonymous poster hash: 37238...0bc

Som jeg også skrev. Det kan godt hende at hun elsker det hun driver med, og det kan godt hende hun ikke selger sex! Hva vet vell jeg? Og selvsagt er hun ikke bare en hore, da hadde jeg ikke sett på henne som et kjæreste materiale vell?

Jeg vet det var dårlig av meg og betale henne, men nå som skaden allerede har skjedd så kan jeg jo på en måte se på det som om at jrg har truffet en ny og hyggelig jente!

Skrevet

Hva mener du selv du kan tilby denne jenta av hjelp? Jeg har mine tvil på at du kan hjelpe henne.

• Liker 2
Skrevet

Uansett hvor "hyggelig" hun skulle måtte være er det en utilgivelig fornærmelse å ta betaling for at du kan få ta på henne.

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor "hyggelig" hun skulle måtte være er det en utilgivelig fornærmelse å ta betaling for at du kan få ta på henne.

Var vel derfor han traff henne.

Anonymous poster hash: e7402...4a6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg vet henne ikke selger seksuelle tjenester mot sin vilje, men at hun kanskje har kommmet i en litt dårlig vane hun ikke kommer seg ut av. Bare med meg tjente hun jo godt over 1000 kr på kanskje 5 minutter så det er jo utrolig lett tjente penger.

Jeg føler at når jeg klarte å synke så lavt som å kjøpe meg en jente, så er jeg villig til å glemme at hun sank så lavt som å selge seg selv til meg. Det er selvsagt ikke aktuelt dersom hun ønsker å fortsette med sine tjenester om vi skulle hat begynnt å date!

Spurte henne om hun hadde lyst til å bli med på en date, og fikk til svar at hun hvertfall var intr. et nytt treff. Om det innebærer at jeg må cashe ut på nytt, så er jeg ikke særlig keen!

Jeg tror du forsøker å få bort din egen dårlige samvittighet for å ha kjøpt seksuelle tjenester ved å innbille deg at du liker henne bedre enn du gjør, for hvis det er følelser der, så vil alt liksom være greit igjen...

Og så innbiller du deg (som horekunder flest) at hun nok følte noe ekstra med akkurat deg, men gjør dette av nød og at hun innerst inne venter på prinsen på den hvite hesten som skal redde henne. Og det er deg.

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 5
Skrevet

Jeg tror du forsøker å få bort din egen dårlige samvittighet for å ha kjøpt seksuelle tjenester ved å innbille deg at du liker henne bedre enn du gjør, for hvis det er følelser der, så vil alt liksom være greit igjen...

Og så innbiller du deg (som horekunder flest) at hun nok følte noe ekstra med akkurat deg, men gjør dette av nød og at hun innerst inne venter på prinsen på den hvite hesten som skal redde henne. Og det er deg.

Støtter den!

• Liker 1
Gjest Hofmann
Skrevet

Her trur eg nok du har treft spikaren på det berømmelege hovudet.

• Liker 1
Skrevet

Typisk horekunder å bli forelsket i den prostituerte.

Skrevet (endret)

Her trur eg nok du har treft spikaren på det berømmelege hovudet.

Takk til både deg og Sofia :)

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Har ikke helt tro på at dette er starten på noe romantikk altså, du ser jo litt ned på henne og du glemmer at det er relativt stor sjanse for at hun ser ned på deg også. Du er ikke prinsen som kan redde henne, du er en horekunde.

Klart hun er interessert i et treff til når du betaler 1000 kr for 5 minutter med klåing.. Noe som forøvrig er litt sært og muligens bare gjør deg enda mer patetisk i hennes øyne. Men en veldig god kunde.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...