AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 En av våre nærmeste naboer mangler normal folkeskikk, for å si det på en pen måte. For noen uker tilbake kjeftet vedkommende oss ut på det groveste over en bagatell vi kun var budbringeren angående. Hans samboer har vært å beklaget, men ikke han. Våre barn var lekekamerater, og vi har nå krevd en beklagelse fra han før vi er ferdig med saken. Mor og barn har gitt uttrykk for at de ikke våger å si imot han fordi han blir så sint. I dag da jeg gikk ut på balkongen ligger det en drone der. Stusset over at ingen har ringt på å etterlyst den, men min mann kan fortelle meg at den tilhører ovenfornevnte mann når han ser den. Så.. hvorfor har ikke han ringt på å spurt etter den, for vet at han har sett hvor den landet utfra hvordan vi bor? Er det bare jeg som er generelt skeptisk til denne mannen og mistenker at han faktisk spionerte på oss, eller var det bare uflaks fra hans side? Dronen har kamera og minnekortfunksjon, 30 meters radius og vil falle rett ned dersom den kommer utenfor radiusen. Anonymous poster hash: 07575...22d
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Mest sannsynlig ungen hans som har leika med den og kjørt den utenfor 30 meter radius så den har falt ned da. Anonymous poster hash: a6c82...d45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå