Gå til innhold

Louis Vuitton Neverfull MM eller GM?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe Neverfull GM Damier (ruter).

Er bare noe i tvil om størrelsen. Jeg liker generelt store vesker til hverdags og reise, så tror derfor at GM er bra.

Har ikke testet noen av de, så er usikker på hvordan de ser ut på.

Jeg er høy, så tåler sånn sett store vesker.

Noen som har denne modellen og vet om GM er ok som hverdagsveske?

Noen som vet hva prisen ligger på i Oslo nå?

Anonymous poster hash: 71fef...c3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at den ligger på hvertfall 8000-9000.

Jeg tror GM kanskje kan bli litt stor, særlig hvis du fyller den blir det jo veldig tungt å bære den. Det beste er nok å sammenlikne og prøve i butikken.

Skrevet

Jeg ville anbefalt MM! Har akkurat solgt min GM da jeg syns den ble for stor, og kun brukt som "weekendbag" da den var alt for stor som hverdagsveske. Er nå på utkikk etter MM, men prisen har økt noe forj*****. Mener GM ligger på rett under 9000 og MM rett under 8000.

Skrevet

Jeg har MM og ville absolutt ikke hatt den større. Bruker den en del på reise nettopp fordi det er plass til mye, men synst de tynne stroppene blir litt vonde når jeg har mye oppi.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har MM og ville absolutt ikke hatt den større. Bruker den en del på reise nettopp fordi det er plass til mye, men synst de tynne stroppene blir litt vonde når jeg har mye oppi.

Jeg er redd den skal bli for liten. Prøver å se på bilder der folk har veskene på, og syns ikke GM ser såå stor ut?

Finner ikke noen gode med MM.

Vil tro at det vil komme an på kroppen til den som bruker den også?

Den kan sikkert virke enorm for en som er spe feks.

Spesielt med tanke på at jeg er både høy og "røsslig" :fnise:

Jeg får ta meg en tur i butikken og prøve.

Er du generelt fornøyd med den osv?

Skrevet

Det beste er nok å prøve på ja. Godt mulig du vil like den største best, jeg synst som sagt MM er en fin størrelse i alle fall til meg, men jeg er veldig liten. Får plass til både MacBook, litt mat og drikke og en liten jakke

Er i grunnen fornøyd med selve vesken ja. Veldig praktisk og god kvalitet, men det er nok ikke favoritten i samlingen når det gjelder utseende lenger. Er litt for mange som har den, men da stortsett en falsk utgave.

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er nok å prøve på ja. Godt mulig du vil like den største best, jeg synst som sagt MM er en fin størrelse i alle fall til meg, men jeg er veldig liten. Får plass til både MacBook, litt mat og drikke og en liten jakke

Er i grunnen fornøyd med selve vesken ja. Veldig praktisk og god kvalitet, men det er nok ikke favoritten i samlingen når det gjelder utseende lenger. Er litt for mange som har den, men da stortsett en falsk utgave.

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Jeg ville gått for MM. Bruker den mye mer til hverdags og reise enn min GM. Synes GM er litt stor, men passer perfekt som en weekendbag da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for MM. Bruker den mye mer til hverdags og reise enn min GM. Synes GM er litt stor, men passer perfekt som en weekendbag da :)

Takk for svar! Jeg har allerede weekendbag fra LV, så tanken er hverdagsveske. Får man med seg GM under setet foran på fly (sålenge den ikke er stappfull)?

Må absolutt prøve begge to nå skjønner jeg :)

Skrevet

Takk for svar! Jeg har allerede weekendbag fra LV, så tanken er hverdagsveske. Får man med seg GM under setet foran på fly (sålenge den ikke er stappfull)?

Må absolutt prøve begge to nå skjønner jeg :)

Ja, får fint plass til GM under setet på flyet :) Lykke til med valget! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, får fint plass til GM under setet på flyet :) Lykke til med valget! :)

Tusen takk :)

Skrevet (endret)

What?! Koster den så mye? Kostet ikke disse rundt 4000 for bare noen få år siden? Der får jeg igjen for å være treg. Synes den ser perfekt ut som reise-tote, til det mest essensielle på fly ol. Får plass til litt barnestash der også, uten å måtte dra på stelleveska. 

Endret av MrsL
Skrevet

De steg plutselig voldsomt i pris ja. Tror jeg betalte under 5000kr for min for noen år siden

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de steg en del først for et par år siden, og så ifjor.

Forskjellen er også at det nå følger med en mini-clutch/poch i prisen nå :)

Skrevet

Stemmer. Synst også den nye er penere med det røde foret inni

AnonymBruker
Skrevet

Og den er priset til drøyt 2000,- ser jeg. Så sånn sett koster selve vesken (GM) "bare" 6500,-. Men mini-clutchen er jo med uansett, så prisen er uansett høy!

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer. Synst også den nye er penere med det røde foret inni

Var den ikke rød inni før? Syns det er så fint :)

AnonymBruker
Skrevet

Nope. Den var slik som dette før http://imgs.inkfrog.com/pix/singaporeshoe/7.JPG

eller man kunne betale ekstra og velge mønster/farge selv

Aha, det visste jeg ikke! Jeg er ikke spesielt glad i rødt, men syns den er rålekker i denne vesken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...