Gå til innhold

Ei lita tankerekke...

Cinzia

Anbefalte innlegg

Det blir mye tankevirksomhet i disse prøveperiodene, og etter å ha sittet utallige dager med kalender og regnet ut IKM, EL og notert ned symptomer etc., begynte jeg å tenke på noe....Dersom EL av en eller annen grunn er veldig forsinket, vil vel også mensen bli forskjøvet. Det vil si at IKM egentlig er senere enn det man tror...det vil vel igjen si at dersom man tester på det man tror er IKM, så får man kanskje neg. resultat fordi det rett og slett er like etter EL. Dermed kan man jo ha blitt gravid, men teste positivt langt over det man egentlig regnet som IKM...eller?? Dersom man har tatt EL tester, er vel ikke dette så sannsynlig, men hvis man ikke vet når man hadde EL, kan det jo skje...problemet er vel kanskje at man gjerne ikke var like ivrige i prøvingen dersom EL var mye senere enn anntatt uten at man visste det, men det gir jo allikevel et håp om at det kan dukke opp en positiv test ei stund etter IKM, så lenge man ikke har fått mensen?? Oi, dette ble ikke så veldig bra forklart, men henger dere med??? Disse tenkene er vel trolig bare et utslag av at jeg fortsatt har et ørlite håp om at vi kan ha truffet...til tross for tre negative tester... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltids lov til å håpe!

Jeg er en av dem som ikke orker å teste for eggløsning..derfor får vi bare satse på prøving helt frem til IKM...eller til tanta faktisk kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...