Gå til innhold

Stor klump ved tissen sprakk i går

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 6-8 uker siden begynte jeg å merke en hard klump ved venusberget. Sakte men sikkert vokste den litt, og da jeg var hos legen pga noe annet spurte jeg henne om den og viste den. I samme slengen sa jeg "det er sikkert bare en fettklump, men greit å få den sett på..". Det angrer jeg nesten på at jeg sa, for hun så såvidt på den og sa at ja, det er en fettklump. Den går bort av seg selv. Det kan man få når man barberer seg nedentil sa hun, men da sa jeg at jeg ikke hadde barbert meg, men det var vokset. Uansett kom klumpen FØR jeg vokset meg.. Uansett, jeg lot det gå.

Klumpen vokste mer og mer, og ble etter hvert mørkelilla som et blåmerke. Det har vært ømt. I går så jeg plutselig en liten våt flekk på trusa der hvor klumpen er, og når jeg klemte på den kom det ut masse hvit puss og blod fra den. Æææææsj.

Jeg blir litt ekstra bekymret siden det er så nærme underlivet mitt, høres det ut som en fettklump eller kan det være noe annet?

Anonymous poster hash: cdc87...1f7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er no big deal.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra erfaringer jeg har hatt, så ja, dette er en fettklump eller liknende som kan komme av at noe har gnisset borti, underliggende hår, barnering/voksing. Du har kngenting å være bekymret for. :)

Anonymous poster hash: 69f85...fb6

Skrevet

Høres ut som en kong. En betennelse i en hårsekk. Det er bare bra den ble moden og tømt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg får noe lignende, og da har det som regel vært inngrodd hår eller noe sånt. Holder øye med den og når den ser 'moden ut' så begynner jeg å klemme så det kommer litt puss ut, så går den vekk etter hvert.

Anonymous poster hash: 6b1e5...80f
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Enten en fettklump eller en kvise. Hatt slike flere ganger, og det er ikke farlig.

Anonymous poster hash: fd4cd...f1b
AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar alle sammen :)

Anonymous poster hash: cdc87...1f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...