AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Er en gutt jeg har likt i over et år nå. Han har perioder der han er veldig på og sender meg masse meldinger. Når han "får" meg, og vi har sex blir det stille en måned før han igjen tar kontakt, og gir meg masse oppmerksomhet. Og da holder vi kontakten til vi eventuelt henger sammen litt, og så blir det stille igjen.Vi begynner å bli kjent, men hadde sex veldig tidlig, så har liksom ikke blitt ordentlig kjent enda (mye fylla sex, men har også overnattet litt edru) Han er en som aldri har hatt kjæreste, og er veldig sjenert blant jenter. Jeg vet at jeg burde gi han opp når han gjør meg så forvirret, men han er ein typisk mann jeg ønsker meg. Nå har han begynt å ta kontakt igjen, etter det har vert stille en måneds tid (vi var sammen i påsken, og hadde sex). Jeg som liker han, blir selvsagt veldig svak og ønsker å møte han igjen. Jeg har hørt fra venner at han er redd for å knytte seg, og fikser ikke helt dette med damer. Han liker meg tydeligvis ikke godt nok når han kutter meg ut etter sex? For så å sende meldinger igjen når han kjeder seg (eller gått litt lenge uten å få sex?). Han er så rar! blir kjempe frustrert, men liker han veldig godt likevel, så han gjør meg svak, og til et lett bytte. Jeg føler at han må like meg litt når han gang på gang prater, og bryr seg, men er kanskje redd for at ting skal bli for seriøst?, og derfor kutter han kontakten innimellom?... Eller er han bare en idiot som bare vil ha meg for sex? Jeg følte vi hadde god kjemi sist. Han er uansett veldig snill, hyggelig og har mange kompiser.Hvordan kan jeg gå fram nå når han tydeligvis er interessert IGJEN for å komme mer innpå han, slik at det blir vanskeligere å droppe meg? være litt hard to get kanskje? For vi har vel egentlig alltid hatt sex når vi henger sammen. Jeg vet han snart kommer til å ville være med meg igjen. Han er ikke en som bare tar kontakt om natten, han er veldig pratsom hele døgnet egentlig, og vi snakker aldri om sex på meldinger. Jeg vil ha han!! og det er bare han jeg har tenkt på det siste året. Trenger tips til hvordan FÅ han denne gangen! Dette blir nok siste sjangsen, kan ikke bruker mer tid på han. Han er 23 år forresten! Anonymous poster hash: 493ab...48e
Snurri Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Det burde egentlig være ganske åpenbart at han bare er ute etter sex. Dersom du er fornøyd med et nyp i ny og ne, så for alle del kjør på. Men det forholdet du ønsker kan du skyte en hvit pil etter... 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Du må si nei til sex. Si at dere kan godt være venner, men at du føler deg utrygg på han etter sex når han bare forsvinner. Så derfor vil du ikke ha mer sex med han. Og så må du ikke bryte dette, før han eventuelt har vist at han har en seriøs interesse. Anonymous poster hash: 4cb97...6f5 3
Gjest Saxofon Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Du kommer aldri til å få han. Han bruker deg, du lar deg bli brukt og han får det som han vil hver eneste gang. Ingen vil være i forhold med noen som ikke har selvrespekt og setter ned foten og sier nei. Kom deg videre. Det blir aldri noe godt utav det uansett 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 "Han er en typisk mann jeg ønsker meg." Jeg håper ikke dette stemmer. Det er så lett å lure seg selv og tenke at han er så bra og perfekt. Men en bra mann bruker ikke jenter på denne måten. Hvis du har selvrespekt så holder du deg unna og kuttet kontakten. Han er definitivt ikke verdt det. Anonymous poster hash: 0bc0f...aaa 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #6 Skrevet 31. mai 2015 Du kommer aldri til å få han. Han bruker deg, du lar deg bli brukt og han får det som han vil hver eneste gang. Ingen vil være i forhold med noen som ikke har selvrespekt og setter ned foten og sier nei. Kom deg videre. Det blir aldri noe godt utav det uansett Selv om TS har gjort feil, betyr ikke det at hun ikke kan gjøre en ny start ved å sette grense overfor denne mannen. Anonymous poster hash: 4cb97...6f5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #7 Skrevet 31. mai 2015 Ikke ha sex med han, før du merker at han ønsker å ha mer kontakt med deg etterr at dere har møttes. Du må gi han motstand ts! Nå går alt på hans premisser, sier han hopp hopper du. Ikke hopp neste gang! Anonymous poster hash: 45fed...24a 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #8 Skrevet 31. mai 2015 Mye sex i fylla, aldri overnattet helt edru og ikke blitt skikkelig kjent etter et ÅR. Lover jo ikke bra, du er bare bra nok etter en tur på byen og han gidder ikke engang å ta deg med på ordentlige dates. Haner dessverre bare ute etter den lett tilgjengelige kroppen din og ikke etter deg. Dere hadde nok sex for tidlig og du har latt ham bruke deg som han vil i over et år nå så jeg tviler på at han har særlig respekt for deg. Hadde svart høflig når han tok kontakt men snodd meg unna sex-invittene. Ikke lag drama for det kan fort bli pinlig ved senere anledninger.Anonymous poster hash: b0d6f...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #9 Skrevet 31. mai 2015 Dere hadde nok sex for tidlig Anonymous poster hash: b0d6f...4fa Den der må jeg si jeg ikke er enig i. Hvis man møter en fyr som er ute etter noe seriøst burde det ikke spille noen rolle om man har sex tidlig. Det skal to til for å danse tango. Så når man har sex med en fyr og ender opp med dette som resultat, så var han nok ikke liv laga i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 0bc0f...aaa
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #10 Skrevet 31. mai 2015 Mye sex i fylla, aldri overnattet helt edru og ikke blitt skikkelig kjent etter et ÅR. Lover jo ikke bra, du er bare bra nok etter en tur på byen og han gidder ikke engang å ta deg med på ordentlige dates. Haner dessverre bare ute etter den lett tilgjengelige kroppen din og ikke etter deg. Dere hadde nok sex for tidlig og du har latt ham bruke deg som han vil i over et år nå så jeg tviler på at han har særlig respekt for deg. Hadde svart høflig når han tok kontakt men snodd meg unna sex-invittene. Ikke lag drama for det kan fort bli pinlig ved senere anledninger.Anonymous poster hash: b0d6f...4fa Takk for svar! Jeg har overnattet edru, men ikke så mange ganger som på fylla. Har ikke hatt optimal kontakt et helt år, men i ca 3-4 perioder gjennom året! Det er mulig vi lå sammen for tidlig ja, for merket det var vanskeligere å bli kjent først etterpå. Men jeg skjønner ikke, han virker så giret og sender masse meldinger. Jeg studerer 2 timer unna, så han vet jeg ikke er tilgjengelig før senere denne mnd. Men mulig han "varmer" opp til jeg kommer hjem. Skal ta i mot rådet, og holde meg unna sexen. Hilsen TS Anonymous poster hash: 493ab...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå