Gå til innhold

Oppbevaring i leilighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor i en leilighet vi leier og vil så gjerne gjøre det litt ekstra fint her etter eksamenstiden.

Det er i grunnen fint her, men er stadig på utkikk etter hvordan det kan bli mer ryddigere. F.eks på badet. Leter etter noe fint å ha tannbørster i blant annet. :)
Noen som har noe tips til litt fine oppbevaringsesker for eksempel?

Vi har ikke all verden av kjøkkenbenkplass så må bytte litt på hva som står fremme. Leter derfor etter litt praktiske fine gjenstander å ha ting i der og.

Noen som har noe tips? :)

Anonymous poster hash: 53743...038

Anonymous poster hash: 29c1d...6ee
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jegg er på jakt etter det samme! Har blant annet alt for mange bøker, og bokhyllen min er stappfull. Finnes det fine oppbevaringsmøbler/hyller som skjuler bøkene og ikke tar for stor plass? Evt som kan plasseres under stuevindu eller lignende?

Anonymous poster hash: 7c6ef...fb6

AnonymBruker
Skrevet

Jegg er på jakt etter det samme! Har blant annet alt for mange bøker, og bokhyllen min er stappfull. Finnes det fine oppbevaringsmøbler/hyller som skjuler bøkene og ikke tar for stor plass? Evt som kan plasseres under stuevindu eller lignende?

Anonymous poster hash: 7c6ef...fb6

Godt vi er i samme båt. :P

Er ei ryddig jente og liker ikke når ting ligger og slenger, samtidig som det egentlig ikke gjør det.

Er mer småting/tiltak for å gjøre det enda mer ryddigere.

Noen som har noen tips til fine pynteputer/pledd nå om sommeren? Stuen kan gå i grønt, blått, eller varme toner som oransje/rødt (dog jeg synes det hører mer vinteren til) pga noen bilder som "dominerer" fargeskalaen. Synes tilbehøret ikke bør krasje med de bildene. Liker når ting har en "helhet".

Anonymous poster hash: 29c1d...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...