Gå til innhold

Når flyttet dere hjemme fra for første gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når flyttet dere hjemme fra foreldrene deres? Er 19 år og bor fortsatt hjemme hos min mor, skal gå på folkehøgskole og da flyter jeg jo ut men skal flytte hjem igjen til min kor når jeg er ferdig på skolen

Anonymous poster hash: 2760c...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer vel til å gjøre noe annet etter folkehøyskole, ikke bare bo hjemme hos mamma?

• Liker 2
Skrevet (endret)

19 år. Da flyttet jeg inn til eksen min :)

Edit: Jeg bor i nærheten av universitet og høgskole, så jeg hadde nok bodd hjemme hos mamma mens jeg studerte, om jeg ikke ville bo med kjæresten. Hadde ikke flyttet bare for å flytte.

Endret av julie90
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

19 og har ikke vært boende hjemme i foreldrehjemmet siden

Anonymous poster hash: cb2ad...ec5
AnonymBruker
Skrevet

er over 20 og enda ikke flyttet hjemmefra. Er utrolig flaut men kan ikke noe for det når man har vært jobbsøker i snart 3 år(er utdannet), men enda ikke fått noen form for jobb. :sjenert:

Anonymous poster hash: 07d26...223
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer vel til å gjøre noe annet etter folkehøyskole, ikke bare bo hjemme hos mamma?

Ja men skal jo først finne meg en jobb og tjene noen penger må jo ha litt inntekt før jeg flytter :)

Anonymous poster hash: 2760c...f48

Skrevet

16 år, flytta for meg selv på hybel for å gå på vgs.

AnonymBruker
Skrevet

Litt før jeg fylte 16, da flyttet jeg ut for å gå på videregående. Men foreldrene mine hadde naturligvis forsørgerplikt over meg enda og hjalp til litt med å sende med meg mat og bidra til transportkostnader og sånt. Så bodde jeg hjemme et år etter vgs for å ta et par ekstra fag, før jeg flyttet igjen for å studere.

Anonymous poster hash: 7b426...bd3
AnonymBruker
Skrevet

Flyttet alene til utlandet første gang da jeg var 18, så hjem i sommerferien, og deretter til Oslo, og der har jeg bodd siden :)

Anonymous poster hash: 1af53...626
Gjest Lalalala59
Skrevet

25 år, da jeg forlovet meg. Da kjøpte vi leilighet sammen i Oslo :)

Skrevet

Bodde alene fra jeg var 15, men flyttet ikke hjemmefra før jeg var 18.

Skrevet

Flyttet til utlandet 3 dager etter jeg fyllte 19, kom hjem til jul og ble der 3-4 dager i uken (+ferie) frem til slutten av august. Så ute for godt rett før jeg fylte 20

Skrevet

Flyttet ut året jeg fylte 20. Året etter videregående jobbet jeg fullt og bodde hjemme mens jeg prøvde å finne ut hva jeg ville gjøre med livet mitt.

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet hjemmefra for å studere da jeg var 19.

Anonymous poster hash: 52bb6...94c
Skrevet

Da jeg var ferdig på videregående. Da var jeg 18.

Skrevet

Når jeg var 19, da flyttet jeg til utlandet for å studere.

Skrevet

Bodde alene fra jeg var 15, men flyttet ikke hjemmefra før jeg var 18.

Bodde du hjemme, men uten foreldrene dine fra du var 15?

Skrevet

Bodde du hjemme, men uten foreldrene dine fra du var 15?

Ja :P De bestemte seg for at de ville flytte og kjøpte ny bolig, og det gikk litt tid før de fikk solgt det gamle huset. Da foreslo de at jeg kunne bli boende der til jeg skulle flytte likevel. De betalte for det meste av strøm og mat, men jeg bidro en del også.

AnonymBruker
Skrevet

Flyttet ut når jeg var 19 år, da på grunn av studiet. :) Bodde hjemme den første tiden for å spare penger ut fra studielån, ettersom jeg hadde deltidsjobb. Men... var på tide for meg å flytte ut da. Bodde hos en venn i to år før jeg flyttet inn i studentbolig siste tiden.

Anonymous poster hash: 092be...7c5

Skrevet

Var vel 19, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...