Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #1 Skrevet 4. juli 2002 Bryllupsforumet er helt opplagt det mest populære her inne, hva antall innlegg angår. Det er alltid en haug med nye innlegg, enda jeg er inne på KG et par ganger om dagen. Og for noen spørsmål! Dere spør om så utrolig mye teit! "Hva slags strømper skal jeg ha?" osv osv. Greier dere ikke å velge strømper selv? Mannen deres aner sikkert ikke forskjellen likevel og ingen andre ser dem! Og en ting til: alle temaene har vært oppe tjue ganger før! Lær dere å søke etter temaene før dere starter et nytt! "Se min kjole" hadde bare trengt å vært startet en gang. Skulle tro dere som skal gifte dere har annet å gjøre enn å henge foran pc'en hele dagen?! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Og kom nå ikke med den usakelige kommentaren at jeg bare kan hoppe over innlegg som ikke interesserer meg. Jeg vet det og jeg gjør det. Det hadde vært ok å blitt henvist til en tråd når jeg søker etter noe spesielt, ikke ørten forskjellige som handler om nøyaktig det samme.
waco Skrevet 4. juli 2002 #2 Skrevet 4. juli 2002 Ja hehehe...har lurt på det samme selv... at ikke disse damene går lei? Man kan nesten mistenke noen damer for å la det gå sport i antall brylluper....
scorpion73 Skrevet 4. juli 2002 #3 Skrevet 4. juli 2002 Har du noen gang tenkt på at kanksje andre synes du stiller dumme spørsmål. La vær å vær her inne da vel, om det plager deg så mye. Alle vi andre har det koslig her inne, og er glade for å kunne hjelpe selv om det kan for deg være " dumme spørsmål". Er ikke noe værre enn det, er det vel.......................... Og så vet jeg dessuten at flere av oss som er her inne mye, er dritt lei folk som deg som kommer med en og annen usaklig kommentar innimellom.
Gjest Sint Skrevet 4. juli 2002 #4 Skrevet 4. juli 2002 Og du bør kanskje lære deg til å tilpasse deg KG slik som det faktisk blir brukt og ikke la alle skulle følge dine regler hele tiden? For oss som kan dette er dette meget lett skjønner du! Hva skal man forresten med en diskusjonsgruppe der det finnes 10 tråder fordi man ikke skal starte en ny tråd hver gang noen noe skal legge ut noe eller vise frem noe? Da hadde ikke KG vært det det er og jeg tror faktisk ikke det hadde vært noen diskusjonsgruppe her jeg. Og hvis du leser en av mine kommentarer til deg lenger ned, tror jeg du bør åpne øyne en dine litt. En tråd om strømper betyr ikke nødvendigvis at vi ikke klarer å ta egne valg, vi spør om RÅD! Og spør ikke du om råd noen gang da, om hvilke produkter som er gode og hvilke som ikke er det? Nei, du hører nok ikke så godt hjemme på Bryllup du skjønner du! Slike ting er ikke interessant for de som ikke er midt oppi det selv, men vi synes det er vanvittig morsomt å høre hvordan folki gjør ting på forskjellige måter og hva slags valg de gjør. Men som sagt: det KG trenger er folk som klarer å tilpasse seg de faktiske forholdene og ikke hele tiden skriker ut om at alle gjør ting feil om man selv vet så mye bedre. Nei, den kommer du ikke langt med du! Beklager, men jeg klarer ikke annet enn å le av dette vanvittig usaklige innlegget ditt!
scorpion73 Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 Å så har vi den alltid like imponerendes waco da. Har du noen gang tenkt på at du faktisk står oppført som superbruker her inne???? Hvor mange av oss har den tittelen a????? Veit ikke helt hvem som har latt det gå sport i det jeg......... Misunnelige WACO som aldri kommer til å bli gift pga sine handlinger, tanker og ord, eller vi andre som faktisk er så heldige at noen liker oss..............
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #6 Skrevet 4. juli 2002 Vel vær stolte av at det er så mange "teite" spørsmål her inne jenter. For uten disse spørsmålene kunne vi ikke ordnet et skikkelig bryllup. Forstår egentlig ikke hvorfor Waco er inne på KG når han forakter alt som har med kvinner å gjøre. Det er jo total motsigelse av seg selv. Stakkars de som prøver å lage provokasjons diskusjoner. Ler meg skakk ihjæl
Engel Skrevet 4. juli 2002 #7 Skrevet 4. juli 2002 Ja, vi er en håpløs gjeng her inne, dumme som nek hele gjengen! Men du og du så koselig vi har det! :D For oss som har vært brukere her en stund er det nok lett å glemme at det stadig dukker opp nye folk her, og det er jo kjempekos!! Men det kan jo ta bitte litt tid før man oppdager alle funksjonene, som feks søk. Gi folk en sjanse da, skal man få kjeft hver gang man gjør noe som er galt i følge enkelte brukere her inne, risikerer vi at nybegynnerne blir skremt og forsvinner, og det er da vel ikke ønskelig? Med et forum med bare "superbrukere"? Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! :D Og syns man noe er dumt så kan man bare la være å lese det/svare. Og er det ikke litt pysete å være anonym når man kommer med sånn kritikk?
Engel Skrevet 4. juli 2002 #8 Skrevet 4. juli 2002 og en ting til: Tråder på flere sider blir ganske uoversiktlige, tunge å åpne og slitsomme å lese... Da er det faktisk bedre å få delt dem opp litt!
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #9 Skrevet 4. juli 2002 og en ting til: Tråder på flere sider blir ganske uoversiktlige, tunge å åpne og slitsomme å lese... Da er det faktisk bedre å få delt dem opp litt! Der har du et meget vesentlig poeng Engel. Skulle man hatt en kjempelang tråd, ville det tatt evigheter å lese den og kanskje også vært mye værre å finne frem til det ene innlegget man gjerne skulle ha sett som stod på enten side 20 eller 30, et sted.
waco Skrevet 4. juli 2002 #10 Skrevet 4. juli 2002 Jeg tror dere mangler litt selvironi ja det tror jeg. Trådokkupanter kan man kalle dere, kvinnemennesker som benytter enhver anledning til å årsaksforklare Waco som privatperson istedetfor å forstå alvoret i dette temaet.
Engel Skrevet 4. juli 2002 #11 Skrevet 4. juli 2002 Ja hehehe...har lurt på det samme selv... at ikke disse damene går lei? Man kan nesten mistenke noen damer for å la det gå sport i antall brylluper.... Ja, du svarer jo veldig seriøst på dette alvorlig problemet, Waco! Mangler ikke selvironi vi nei, men en del andre her mangler forståelse for andre mennesker...
Gjest Solskinn Skrevet 4. juli 2002 #12 Skrevet 4. juli 2002 Jeg syns denne diskusjonen er ganske morsom, jeg. Skal selv gifte meg, men kan ikke si at jeg kan engasjere meg like mye i alt som blir skrevet her inne. Det er utrolig hva man "skal" tenke på, og da!! Men alle har vel rett til å väre opptatt av hva de vil - bruder er opptatt av sitt eget bryllup. Andre er opptatt av skjevheter i likestillingen. Det er bare å godta det. Så bruder; ikke bry dere, de fatter ikke hva dere holder på med allikevel. Og så kan vi kanskje pröve å forstå at ikke alle er opptatt av det samme som oss!! Og til de andre; ikke pröv å forstå, man blir litt smågal når man skal gifte seg, forstår dere :blunke: tuddelu
jbkaarud Skrevet 4. juli 2002 #13 Skrevet 4. juli 2002 Og for noen spørsmål! Dere spør om så utrolig mye teit! Det hadde vært ok å blitt henvist til en tråd når jeg søker etter noe spesielt, ikke ørten forskjellige som handler om nøyaktig det samme. Hva liker du med denne siden da, siden du bruker den? Er hele innlegget ditt ironisk? Det virker ikke sånn. Jeg liker i hvert fall siden som den er, og det tror jeg faktisk de fleste som er her gjør. :D
Angelina Skrevet 5. juli 2002 #14 Skrevet 5. juli 2002 Vet du Gjest, du har faktisk helt rett! Det er utrolig mange teite spörsmål her inne! Og det fineste med det, er at dette forumet nettopp er laget for at vi skal kunne få teite svar på alle våre teite spörsmål. Vårt problem er ikke at vi ikke klarer å ta egne valg, men forhåpentligvis arrangerer man bryllup bare en gang i sitt liv, og da er det naturlig at man ikke har noen erfaring i hvordan det gjöres. Veldig ofte viser det seg at det sitter noen der ute som har ideer man selv aldri ville tenkt på, og dersom man da ikke spör om råd, får man heller aldri höre alle de gode ideene. Dersom du synes alle våre spörsmål er teite, så går jeg ut fra at du har svar på dem og vet hvordan det skal väre. Hvorfor ikke dele den kunnskapen med oss andre, slik at vi slipper å väre teite. Dersom du har arrangert en hel haug med flotte bryllup tidligere, regner jeg med at du har fasitsvarene på det meste vi spör om. Dersom du begynner å öse ut den kunnskapen, kommer du fort til å bli den mest populäre her inne. Og forresten, hvilken interesse har du av å drive å söke i gamle tråder som omhandler alle disse teite tingene? En ting er å lese noe som er teit, men når det i tillegg blir BÅDE gammelt og teit, hva er da vitsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå