AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Hei! Jeg bor i en kjeller leilighet og for ca 1 uke siden så var avlopsrøret som gikk fra vaskemaskinen tette. I løpet av uken så hadde toaletten blitt tette og lekket vann uten grunn. Dusjen begynte og å spytte opp vann når toaletten ble tette. Når jeg spylte toaletten en gang til, så kom det en lyd som tilsa at den drog med seg det som tette til. Når vi brukte vaskemaskinen før så reagerte og hånd vasken som i sin tu fylles med vann når vaskemaskinen tømte seg. Rørene er gamle og rørleggeren som var her hadde ikke utstyr ens en gang som var små nok til røren. De kom tilbake med en liten nok slange til å suge ut hva som lå i rørene og det kom massevis med grus ut. Hva betyr det?!?!Anonymous poster hash: 72eef...532
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Noen som vet?Anonymous poster hash: 72eef...532
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Hvordan skal vi som ikke har sett det rørleggeren og du så, kunne svare, når ikke rørleggeren kunne forklare deg dette?Anonymous poster hash: 7c9ef...203
Leini Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Sprekke i røret? Vet jo ikke hvor mange år siden det sist ble renset røra. Kan jo ha kommet en stein i året, og nå var det brått tett. Kanskje det har vært veiarbeid som har gravd over rørene lengre oppe, og littskit har kommet inn i røret hos dere.. Mange muligheter!
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Hei! Jeg var ikke til stede ved utrensningen. Men rørleggeren kunne ikke se inn i noen rør. De har kun snakket med huseieren som sjøl ikke har sagt noe til meg. Jeg er veldig stresset nå da badet er tette igjen, og huseieren e bortreist leeeenge. Har prøvd å Google på dette men finner ikke noen som har opplevd samme ting.Anonymous poster hash: 72eef...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå