AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg skal kjøpe sykkel til sønnen min som blir 7 år. Jeg er usikker på hvilken... Lurer på å kjøpe den billigste på XXL. Noen tips?Anonymous poster hash: a71c5...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #2 Del Skrevet 1. juni 2015 Ingen som har kjøpt sykkel til barna sine?Anonymous poster hash: a71c5...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshower Skrevet 1. juni 2015 #3 Del Skrevet 1. juni 2015 Hvis du vil ha en billig sykkel, så kan du jo se etter en pent brukt en. Dersom du skal kjøpe ny sykkel. Ville jeg tatt en tur innom alle forhandlere i ditt nærområde å sjekket pris, og spurt dem hva de anbefaler til din sønn ifht bruk og behov i din prisklasse. Greit å få en kvalifisert person til å uttale seg. Det aller billigste er ofte ikke like holdbart, så jeg ville kanskje tatt et prissteg opp. Ellers er det jo tilbud av og til på sykler. Men kanskje ikke på denne tiden av året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 1. juni 2015 #4 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg ville sett etter en lett brukt en. De billige er ofte veldig tunge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. juni 2015 #5 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg skal kjøpe sykkel til sønnen min som blir 7 år. Jeg er usikker på hvilken... Lurer på å kjøpe den billigste på XXL. Noen tips?Anonymous poster hash: a71c5...d4d Min er stor nøgd med den fra xxl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 #6 Del Skrevet 2. juni 2015 Min er stor nøgd med den fra xxl Hvilken av dem?Anonymous poster hash: 322bb...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. juni 2015 #7 Del Skrevet 2. juni 2015 Hvilken av dem?Anonymous poster hash: 322bb...805 Den billegaste til 1299,-. Spoke? Kvit og blå. 20 `` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå