AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Hei! Var i går en tur på Cafè Amsterdam i Oslo og fikk øye på en usedvanlig flott mann i døren. Litt utenlandsk av utseende, høy og blid. Er det noen som kan fortelle meg alderen hans og eventuelt om han er singel eller ei? Anonymous poster hash: 2dc9a...393
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Hei! Var i går en tur på Cafè Amsterdam i Oslo og fikk øye på en usedvanlig flott mann i døren. Litt utenlandsk av utseende, høy og blid. Er det noen som kan fortelle meg alderen hans og eventuelt om han er singel eller ei? Anonymous poster hash: 2dc9a...393 Om det er han som ser litt ut som han kommer fra Tyrkia eller hellas du mener så hadde ikke jeg sagt nei......han kunne jeg tenkt meg en heit natt med.Men Har sett han med en utenlandsk dame så........:-( Anonymous poster hash: 4b132...975
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Om det er han som ser litt ut som han kommer fra Tyrkia eller hellas du mener så hadde ikke jeg sagt nei......han kunne jeg tenkt meg en heit natt med.Men Har sett han med en utenlandsk dame så........:-( Anonymous poster hash: 4b132...975 Takk for svar. Det er nok ham ja. Han var høy, mørkt hår, gyllen hud og brune øyne. Kunne nok vært fra Hellas eller Tyrkia, men er en del høyere enn snittet. Synd for meg, men bra for ham at han har ei søt dame Var inne på tanken om å ta turen innom igjen for å snakke med ham, men da skal jeg la dem være i fred. Anonymous poster hash: 2dc9a...393
Leini Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 Kunne jo vært søstra hans? Er jo ikke værre enn å spørre om han er singel? Kompliment for ham uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 Kunne jo vært søstra hans? Er jo ikke værre enn å spørre om han er singel? Kompliment for ham uansett. Det tenkte jeg ikke på! Takk! Kanskje jeg kan gjøre det allikevel da Anonymous poster hash: 2dc9a...393 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå