Gjest FruPotter Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg stripet håret mitt (tynne striper med hette) i går. Jeg reiser bort til helga i konfirmasjon, så bør helst få gjort det før det. Håret kjennes mykt og sunt ut. Det går vel bra om jeg striper håret (er snakk om bleking) på torsdag?
Gjest Beena Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har gjort dette flere ganger og det har gått helt fint Er jo verre med helbleking av håret. Hvis du er bekymret så er det jo bare å passe på at du ikke har det i for lenge, og gi det en kur eller noe etterpå.
Gjest FruPotter Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har gjort dette flere ganger og det har gått helt fint Er jo verre med helbleking av håret. Hvis du er bekymret så er det jo bare å passe på at du ikke har det i for lenge, og gi det en kur eller noe etterpå. Ok! men da gjør jeg det på torsdag da. Håret kjennes helt greit ut; er ikke tørt eller noe. Så tror og håper det går bra. Jeg skal kure det med kokosnøttnolje; det gjør håret mitt silkemykt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå