Gå til innhold

Beige eller grå sofa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lys beige eller grå sofa?

F%20London$Light%20Beig_Thumbnail.pngF%20Nantes$Multi%20Grey_Thumbnail.png

Jeg er så i tvil - er det noen som kan gi for/imot, jeg tenker i utgangspunktet at grått er veldig lett å accessorize med puter og pledd, en kan liksom ha en ny farge for hver uke om en vil. Tenker at lys beige ikke er så enkelt å accessorize, men det er varmere, lunere stue med beige.

Hva synes du? Hvilken ville du valgt og hvorfor?

Anonymous poster hash: d7b05...802
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge har du på vegger og gulv?

Vi har beige sofa, fordi det passer best til vårt lyse eikegulv og hvite vegger. Liker egentlig grått bedre, men da hadde gulvet sett så gult ut.

Anonymous poster hash: e34ec...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har eikeparkett og hvite vegger, dette er stua: Det er selgers møbler, jeg har nettopp kjøpt leiligheten, og skal nå alså ha ny sofa.

TS

66_2108934435_xl.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hjelper så kan jeg photoshoppe sofaen på bildet til de fargene du vurderer, kanskje det blir lettere å bestemme seg da? Jeg får ikke gjort det helt enda, men innen en time eller to :)

Anonymous poster hash: 80b90...da3

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det hjelper så kan jeg photoshoppe sofaen på bildet til de fargene du vurderer, kanskje det blir lettere å bestemme seg da? Jeg får ikke gjort det helt enda, men innen en time eller to :)

Det hadde vært fantastisk :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt grå! :)

Anonymous poster hash: 58e2d...321
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til farger som passer til lys beige?

Dere som har lys beige sofa, hvilken farge har dere på puter og pledd, bord og spisebord?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Oi, dette glemte jeg helt, beklager!

Dette er ikke gjort veldig nøye, men det gir deg i hvert fall et inntrykk av hvordan det blir :)

http://i.imgur.com/hiAllxN.jpg

http://i.imgur.com/G9ni4OI.jpg

Åh, tusen takk :) Det var virkningsfylt, og så mørk den grå ble! Hmmm, der ser man!

Hva sier dere KG`ere da, grå eller lys beige sofa?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har beige sofa, da jeg synes det blir mye lunere. I tillegg er jeg glad i brunt, og brune puter, brunt bord, brune pyntegjenstander og brune gardiner passer mye bedre til beige sofa. Grått kan lett bli litt kaldt synes jeg. Veldig mange farger passer til beige, med tanker på puter og annet tilbehør :)

Anonymous poster hash: 64e36...b07
Skrevet

Vi har en grå i liknende farve. Den har blitt lysned av solen, men synes fremdeles den er for mørk. Ville nok valgt den beige hvis jeg kunne velge på nytt.

Skrevet

Jeg har grå sofa i lignende farge, den er absolutt ikke i nærheten av å være like mørk som den photoshoppede versjonen over. Hvor skal dere kjøpe sofa? Jeg synes i grunnen fargen på min er perfekt.

Jeg liker ikke beige, så jeg hadde definitivt valgt grå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har grå sofa i lignende farge, den er absolutt ikke i nærheten av å være like mørk som den photoshoppede versjonen over. Hvor skal dere kjøpe sofa? Jeg synes i grunnen fargen på min er perfekt.

Jeg liker ikke beige, så jeg hadde definitivt valgt grå.

Bolia

Skrevet

Bolia

Da mistenker jeg at det er akkurat fargen jeg selv har. Helt perfekt! Jeg var litt bekymret for at den skulle bli mørk, men er i dag veldig glad for at jeg gikk for den fargen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har grå sofa, er mest glad i kalde farger. Men, beige er veldig fint til brunt og lyseblått.

Anonymous poster hash: f957c...ed8
AnonymBruker
Skrevet

Beige! Har grå sofa og leter etter ny fordi jeg vil ha beige. Varmere og lunere farge. :)

Anonymous poster hash: 4d17e...f76
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det samme gulvet og lilla sofa. Det er kjempekult!

Anonymous poster hash: 5bf79...dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...