Gå til innhold

Han sier at han ikke vet hva han vil ha...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har datet en fyr 3 ganger. Han er snill, kjekk, fast jobb og vi har masse til felles. Til da var det han som tok initiativ til å tekste og treffe meg. Jeg tror nok at jeg pushet han litt på 3. datet da jeg spurte hvor han ville med dette. Han ble stressa merker jeg. Den kvelden ble gikk vi nesten hele veien fysisk...Etter dette hører jeg ikke noe fra han mer. Jeg konfronterte han med det og han sa at i motsetning til meg, så vet han ikke hva han ser etter enda. Hva f?! Han har jo jaktet på meg inntil vi ble fysiske og han har sagt og sier fremdeles at han synes at jeg er så bra osv.

Jeg sa at jeg ville treffe han igjen bare for å se om dette kunne bli noe mer...men jeg føler at stillheten hans sier alt.

Bør jeg bare drite i han? Eller skal jeg treffe han hvis han spør og vise han hvor AWSOME det er jeg faktisk er?? :vetikke:

Vil gjerne høre hva dere synes her inne KG-folk, for jeg hater å lure..

Anonymous poster hash: c7655...6fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ligget lavt en stund fremover,og latt han eventuelt ta initiativ til å møtes igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo tenkes at han synes det hele gikk litt fort frem.

Han kan ha oppfattet det som at du vil gjøre dette til noe skikkelig alvorlig.

Det kan være spennende å treffe et nytt menneske uten at forelskelsen slår inn.

Ikke drit i ham, men vent heller ikke på ham.

Anonymous poster hash: c5331...856

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette at du spør hvor dere ligger forpliktningsmessig så tidlig, tilsvarer menn som maser om sex på første date.

Det er turn off.

Du dret deg ut.

Ligg lavt og håp på at han endrer mening. Forøvrig burde jeg anbefale deg å vente med det spørsmålet til han har blitt trygg og at du har fått andre pekepinn på at han faktisk vil ha deg på den måten.

Anonymous poster hash: ed1fd...30a
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare ligget lavt - han vet du er interessert og om han vil gi det en sjanse tar han kontakt.

Jeg forstår på en måte at han backet ut. Når du stiller et så spesifikt spm. forventer du jo et svar. Og menn med litt erfaring på baken vet jo at et svar som "jeg er ute etter et forhold" gir deg forhåpninger. Og at mange kvinner synes de da har rett til å kalle ham en drittsekk om det ikke blir noe mer etter sex. Sex er jo bare en del av datingen, for å se om dere er kompatible, på alle måter.

Om du synes det er for tidlig å ha sex, eller du vil vente til dere er blitt bedre kjent, så sier du bare det. Ikke si "hvor går dette hen?", for ingen kan love noe etter 3 dater. Si heller "jeg vil vente litt med sex".

Anonymous poster hash: 0df56...df0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har datet en fyr 3 ganger. Han er snill, kjekk, fast jobb og vi har masse til felles. Til da var det han som tok initiativ til å tekste og treffe meg. Jeg tror nok at jeg pushet han litt på 3. datet da jeg spurte hvor han ville med dette. Han ble stressa merker jeg. Den kvelden ble gikk vi nesten hele veien fysisk...Etter dette hører jeg ikke noe fra han mer. Jeg konfronterte han med det og han sa at i motsetning til meg, så vet han ikke hva han ser etter enda. Hva f?! Han har jo jaktet på meg inntil vi ble fysiske og han har sagt og sier fremdeles at han synes at jeg er så bra osv.

Jeg sa at jeg ville treffe han igjen bare for å se om dette kunne bli noe mer...men jeg føler at stillheten hans sier alt.

Bør jeg bare drite i han? Eller skal jeg treffe han hvis han spør og vise han hvor AWSOME det er jeg faktisk er?? :vetikke:

Vil gjerne høre hva dere synes her inne KG-folk, for jeg hater å lure..

Tror nok du var vel mye frempå, var jo bare tredje date? Å fremstå som desperat er aldri tiltrekkende. La ham være ifred ei stund, kanskje tar han kontakt, kanskje ikke..Ta det med ro neste gang du treffer noen, date og la ting gå sin gang, og vent med sex til dere har bestemt dere for å satse.

Anonymous poster hash: a7d47...ffa

AnonymBruker
Skrevet

Eller så var han bare en player.

Jeg tror ikke det er turn-off med ei jente som har såpass selvrespekt at hun vet hva hun vil ha. :) Er vel verre med å bare bli tvinnet rundt lillefingeren hans og gå med på alt han vil fordi man ikke vil være "turn-off og vise at man vil ha et forhold", ehhm.

Anonymous poster hash: 4b7d0...6f7
  • Liker 1
Skrevet

Du spurte altfor tidlig! Du må la han bli kjent med deg før du spør om noe sånt!

Nå fikk han ikke bli kjent med deg i fred og ro før du presset han til å mene noe. Ikke smart, dessverre!

Det skal litt til å vite svaret på noe sånt på tredje date!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er turn-off med ei jente som har såpass selvrespekt at hun vet hva hun vil ha. :) Er vel verre med å bare bli tvinnet rundt lillefingeren hans og gå med på alt han vil fordi man ikke vil være "turn-off og vise at man vil ha et forhold", ehhm.

At man "vet hva man vil ha" generelt er bra. At man "vet hva man vil ha" med en spesifikk fyr etter veldig kort tid tyder bare på at man er desperat etter forhold og noe ukritisk til partnere.

Men selvsagt, hvis det er lettere å sove om natten ved å avskrive alle menn som mister interessen som "playere", så er det fritt frem for det. Men det stiller i samme kategori som menn som avskriver uinteressert kvinner som bitcher, horer, narsisster og golddiggere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At man "vet hva man vil ha" generelt er bra. At man "vet hva man vil ha" med en spesifikk fyr etter veldig kort tid tyder bare på at man er desperat etter forhold og noe ukritisk til partnere.

Men selvsagt, hvis det er lettere å sove om natten ved å avskrive alle menn som mister interessen som "playere", så er det fritt frem for det. Men det stiller i samme kategori som menn som avskriver uinteressert kvinner som bitcher, horer, narsisster og golddiggere.

Og det er lett å avskrive saken med at TS gjorde en feil, fremfor at denne fyren fikk det fysiske han ville ha og så etter nye damer. :)

AnonymBruker
Skrevet

Og det er lett å avskrive saken med at TS gjorde en feil, fremfor at denne fyren fikk det fysiske han ville ha og så etter nye damer. :)

Han fikk ikke det fysiske han ville ha, hvis du leser hovedinnlegget. Er det kun sex han er ute etter kunne han lett sagt han ville ha et forhold og gitt det litt mer effort for å komme dit, TS er jo tydelig interessert. Men han ga henne opp totalt, fordi han ikke er interessert i henne personlighetsmessig heller.

AnonymBruker
Skrevet

Hei kjære KG- buds!

Jeg blir overveldet over alle de gode og ærlige svarene dere kommer med. Tusen takk! :blomst:

Vel, det siste jeg skrev til han (var på mail) var at jeg hadde lyst til å bli bedre kjent med han og at vi kunne se du det var liv laga eller ei.- men at vi måtte være ærlige med hverandre.

Dette ble litt sent på fredagen, så jeg kjøper det da han skrev at han var på vei ut døren, men skulle skrive mer senere til meg. Han sa at han ville treffes igjen og at vi skulle være ærlige.

Jeg vet at jeg har driti meg ut med å virke så desperat. Jeg skal søren ikke ta kontakt med han mer. - Men hvis han tar kontakt- hvordan kan jeg vinne tilbake stoltheten min og respekten hans? Føler at jeg bare virker desperat og avhengig nå..

klem til dere!

AnonymBruker
Skrevet

Drit i han. Når man sier man ikke vet hva man vil ha, så vil man hvertfall ikke ha den man sier det til.
Ikke noe vits å bruke tid og krefter på å prøve å få han til å bli hekta på deg, det kommer ikke til å gå og du blir mere såra da enn nå! Trust me!

Anonymous poster hash: 5dc52...973
  • Liker 2
Skrevet

Hadde noen forventet at jeg skulle bli seriøs med de etter 3 dater ville jeg blitt skremt vekk jeg også.

Skrevet

Snakk om å være frempå da TS, og det etter 3 dates?!

Mye mulig han ble skremt vekk ja!

AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk det var litt kult at ts spurte siden hun vet at hun liker han, da det finnes nok av eksempler på damer som går all inn, uten å forvente noe, gjerne i flere år, før de skjønner at de bare har vært ei han har hatt sex med.

Ts skulle ikke hatt sex med han, men nå har du lært ts.

Anonymous poster hash: 84662...7c3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har driti meg heftig ut. Nå har jeg ikke hørt fra han på 3 dager. Faen. Adri igjen. Jeg har lært.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

PS: Han sa at han ikke visste om han likte meg som potensiell kjæreste eller en veldig god venn?! Koser han seg med veninnene sine liksom? Mannen er 35 år og vet ikke hva han vil?!WTF?!

-TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

PS: Han sa at han ikke visste om han likte meg som potensiell kjæreste eller en veldig god venn?! Koser han seg med veninnene sine liksom? Mannen er 35 år og vet ikke hva han vil?!WTF?!

-TS

Alder ingen hindring for at menn skal være usikre eller skjøre. Dette ble nok litt i meste laget for han. Så du var nok litt for frempå. Men man må pushe litt også. Vanskelig balansegang.

Anonymous poster hash: 742ec...6ea

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også løpt i andre retningen etter det der. Man kjenner ikke en person godt nok til å ta det standpunktet etter tre dater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...