Gå til innhold

Huff, jeg spiste kake med vaniljeis til frokost..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er kjempe uinteressant for dere, men jeg har litt dårlig samvittighet for det... jeg som prøver å komme meg ned til målet mitt (bare noen få kg til!) men den eplepaien er så svimlende god! :grine:

Men jeg er vel ikke den eneste som har gjort noe slik på upassende tidspunkt? :rodme:

Endret av Fliko
Videoannonse
Annonse
Gjest hells bells
Skrevet

Neida :)

Og når du først skal skeie ut, så må hvert munnfull nytes med god samvittighet :)

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Neida.

Skal du først spise usunt er det best å gjøre det til frokost. Større sjanse for å forbrenne det i løpet av dagen :)

Skrevet

Neida.

Skal du først spise usunt er det best å gjøre det til frokost. Større sjanse for å forbrenne det i løpet av dagen :)

Det tenkte jeg faktisk på :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Det tenkte jeg faktisk på :ler:

Må nok skuffe deg der... det er det totale kaloriinntaket over tid som teller. Ikke om du spiser kaloriene tidlig en dag!

Anonymous poster hash: a7c53...8a9

• Liker 2
Skrevet

Hørtes digg ut! Tror jeg går for det samme til lunsj :)

Skrevet

Må nok skuffe deg der... det er det totale kaloriinntaket over tid som teller. Ikke om du spiser kaloriene tidlig en dag!

Anonymous poster hash: a7c53...8a9

Det er da unektelig bedre å spise mye tidlig på dagen mens kroppen er i aktivitet og forbrenningen er på det høyeste, enn senere når kroppen skal hvile?

• Liker 2
Skrevet

Det er da unektelig bedre å spise mye tidlig på dagen mens kroppen er i aktivitet og forbrenningen er på det høyeste, enn senere når kroppen skal hvile?

Jeg har lurt på dette selv. Men så lenge man forbrenner 2000 kalorier på en dag og man får i seg 2000 kalorier på en dag, har det vel ikke så mye å si når på dagen du får det i deg? Man går da verken opp eller ned i vekt når inntak og uttak er det samme.. For eksempel: jeg har forbrent 2000 kalorier klokka 22 men har fått i meg 1500 for jeg har ventet med å spise kaken på 500 kcal. Når man spiser den kl22 så er inntak og uttak i balanse, så da vil man verken gå opp eller ned i vekt?

• Liker 2
Skrevet

Brødskive med is eller god krembløtkake oppå er digg

Skrevet

Brødskive med is eller god krembløtkake oppå er digg

:blink::klo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke kaker

Så langt har jeg bare spist en yoghurt til frokost. Jeg er ikke sulten enda. Jeg pleier ikke spise noe særlig til frokost fordi jeg har det travelt med å komme meg på jobb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke kaker

Så langt har jeg bare spist en yoghurt til frokost. Jeg er ikke sulten enda. Jeg pleier ikke spise noe særlig til frokost fordi jeg har det travelt med å komme meg på jobb

Ok

Anonymous poster hash: dc0d2...6bf

• Liker 4
Skrevet

Nei og nei!
Ikke ha dårlig samvittighet! Var ikke kaken nyyydelig? Nam nam!

Skrevet

Nei og nei!

Ikke ha dårlig samvittighet! Var ikke kaken nyyydelig? Nam nam!

Jo... den var det :rolleyes: Men det betyr ikke at man skal spise den i all verdens tider :rodme:

Skrevet

Jo... den var det :rolleyes: Men det betyr ikke at man skal spise den i all verdens tider :rodme:

Hva tjener du på å angre på å ha spist den?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke? Dette er jo ikke normal frokost for deg ellers:)

Anonymous poster hash: 21144...800

Skrevet

Hva tjener du på å angre på å ha spist den?

Jeg tjener kilo :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg tjener kilo :fnise:

lol, touché <- den tøddelen skal vel peke andre veien men.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Synes synd på de som får så sterke, negative følelser hvis de spiser kake...

Skrevet (endret)

Tenk deg at du har et vindu på 24 timer. Ta et fiktivt eksempel der man sover 8 timer og trener 1 time. Hvis dette regimet forblir uendret (uavhengig av når på døgnet det inntas kalorier), har det ingenting å si når på døgnet kaloriene inntas. Dette forutsetter selvsagt at kaloriinntaket er konstant. Forskning har også vist at termogenese ikke påvirkes av måltidsfrekvens (i tilfellet er det snakk om ekstrem sulteforing).

Endret av Synapomorphy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...