AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #1 Skrevet 31. mai 2015 Jeg har en Macbook Air, kjøpte den for to år siden. Da jeg skulle slå den av i går kveld, fikk jeg beskjed om at Mac ikke kunne slås av, fordi programmet Mail forhindret dette. Jeg måtte avslutte Mail, for så å prøve å slå den av på nytt. Jeg forsøkte å avslutte Mail, men det nytter ikke? Trykker "Avslutt", men ingenting spesielt skjer, og jeg får samme beskjed når jeg prøver å slå av Mac igjen. Går forøvrig heller ikke an å åpne Mail, eller legge den i papirkurven. Også dersom jeg prøver å tvangsavslutte Mac, får jeg den samme meldingen. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få slått den av? Liker ikke tanken på at Mac er påslått 24 timer i døgnet. Kan den bli ødelagt eller dårligere av det? Hilsen jente 20 år Anonymous poster hash: cc01c...78c
Hazey Jane Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Hei! Hvis du holder alt + cmd + esc samtidig, får du opp et vindu der du tvinge avslutning på de programmene som henger. Endret 31. mai 2015 av Hazey Jane
Hazey Jane Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Hvis ikke det går, kan du holde av/på-knappen inne helt til macen skrur seg av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå