Gå til innhold

Tips til foreplay og annet som gjør sex bedre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Typen og jeg har et ok sexliv, men jeg som jente mangler det lille ekstra for å "se stjerner".

Jeg er en av de mange uheldige som ha foreplay for å få orgasme eller virkelig nyte akten (det eller at jeg har gått noen uker uten seksuell aktivitet).

Problemet er bare at typen ikke er så flink på foreplay :P Litt sussing eller at jeg sitter på fanget er nok for at han er sprengklar. Jeg vet han vil please meg, men han vet visst ikke helt hvordan.

Så en dag etter noen øl spurte han meg om hva som er bra foreplay for meg, og jeg kunne faktisk ikke svare!

Jeg har lest kjempemye om sex de siste par årene, men jeg har kun lest om hvordan man pleaser mannen.

Nå håper jeg at KGs erfarne kanskje kan komme med råd til ei som er ny i gamet? Tips til hva som er bra foreplay? Noen bra teaetriks?

Vil så gjerne at vi skal ha et fantastisk sexliv, så tar imot alt dere har!

Anonymous poster hash: 6f1c1...225
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det som fungerer godt med kjæresten min er at jeg gir henne massasje som ender opp i en intim massasje.

Avhengig av tid og lyst, bruker jeg fra fem minutter til over en time.

Ofte går jeg over til å slikke henne. Noen ganger til det går for henne, andre ganger trygler hun om å få kuk.

Da er hun så tent at det sjelden tar lang tid før hun kommer.

I går kom hun lenge før meg, og siden jeg bare fortsatte fikk hun orgasme etter orgasme.

Anbefaler cat stillingen, den gjør det lett å komme. Gir mye klitoris stimulanse.

Anonymous poster hash: 3a72c...957

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som fungerer godt med kjæresten min er at jeg gir henne massasje som ender opp i en intim massasje.

Avhengig av tid og lyst, bruker jeg fra fem minutter til over en time.

Ofte går jeg over til å slikke henne. Noen ganger til det går for henne, andre ganger trygler hun om å få kuk.

Da er hun så tent at det sjelden tar lang tid før hun kommer.

I går kom hun lenge før meg, og siden jeg bare fortsatte fikk hun orgasme etter orgasme.

Anbefaler cat stillingen, den gjør det lett å komme. Gir mye klitoris stimulanse.

Anonymous poster hash: 3a72c...957

Cat-stillingen? Hva er det?

Anonymous poster hash: 7db6a...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis målet er å få et fantastisk sexliv, så er det kanskje en ide å begynne utforske mer på egenhånd? Finne ut hva som fungerer for deg/dere? Fatter ikke hva som er så vanskelig med det .. :l

Forslag: Av med klærne, legg deg på rygg, så skal han bruke en time eller to på å berøre/kysse/stryke forskjellige deler av kroppen din, på forskjellige måter, forskjellig intensitet, forskjellig trykk/berøringsteknikk. (Nei, ikke bare på puppa og f*tta).

Etter en stund kan du begynne ligge litt på magen også, så han får tilgang til baksiden din (rygg, nakke, bakhodet, rumpe, baksiden av legger lår knær etc).

Gjør dette hver kveld i 3-4 uker så finner du/dere nok ut av det tilslutt.

Så kan dere etterhvert begynne med mer "avanserte" greier, som forskjellige måter å kle av hverandre på etc.

Anonymous poster hash: 977e7...d98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trenger også flere tips til forplay.

Jeg har merket at jeg har mer og mer behov for at jeg skal bli kåt og ikke bare våt. Blir våt lenge før jeg blir SKIKKELIG kåt. Tror mange menn tror det bare er å kjøre på med engang de kjenner at dama er våt. Men man burde vente med selve sexen til både kvinnen og mannen er så kåte at de bare MÅ ha sex... Det da det blir skikkelig bra ;)

Jeg tenner på at mannen diskré begynner å kile meg på brystet, bare når jeg sitter i armkroken hans. Også begynner han etter lang tid å innimellom ta fingertuppene litt under bh sånn diskré og så fortsetter han og bare kile og etter hvert tar han oftere å stryker litt under bh. Så stryker han på magen og gjør det samme der, tar diskré og stryker fingertuppene litt under trusekanten, lengre og lengre ned. Bruker lang tid. Til jeg bare inni meg håper mer og mer at han skal stryke nærmere bryst og underliv. Han kan også gjøre det samme med munnen...

Anonymous poster hash: 86834...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen flere tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg trenger også flere tips til forplay.

Jeg har merket at jeg har mer og mer behov for at jeg skal bli kåt og ikke bare våt. Blir våt lenge før jeg blir SKIKKELIG kåt. Tror mange menn tror det bare er å kjøre på med engang de kjenner at dama er våt. Men man burde vente med selve sexen til både kvinnen og mannen er så kåte at de bare MÅ ha sex... Det da det blir skikkelig bra ;)

Jeg tenner på at mannen diskré begynner å kile meg på brystet, bare når jeg sitter i armkroken hans. Også begynner han etter lang tid å innimellom ta fingertuppene litt under bh sånn diskré og så fortsetter han og bare kile og etter hvert tar han oftere å stryker litt under bh. Så stryker han på magen og gjør det samme der, tar diskré og stryker fingertuppene litt under trusekanten, lengre og lengre ned. Bruker lang tid. Til jeg bare inni meg håper mer og mer at han skal stryke nærmere bryst og underliv. Han kan også gjøre det samme med munnen...

Ja, ikke sant! Blir også fort våt (noe som er fint når man skal ta en quickie), men savner å være vedig kåt noen ganger også :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, ikke sant! Blir også fort våt (noe som er fint når man skal ta en quickie), men savner å være vedig kåt noen ganger også :P

Virker som mange menn tenker at med engang jenta er våt så er hu klar og skikkelig kåt... Tror mange flere jenter kunne klart å fått orgasme hvis det var litt mere forplay;)

Syns det er tråd etter tråd her om hvordan man kan tenne mannen: møte han i døra naken, kjøpe seg sexy undertøy, kle seg opp i et eller annet kostyme som tenner han, sende han masse naken bilder gjennom dagen for å tease han osv osv... Men hva med jenta ??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og kjæresten har hatt samme "problemet" også. For ikke lenge siden så prøvde vi noe nytt- bind for øynene. Dette er jo veldig induviduelt, men for meg så funket det veldig bra, jeg var veldig usikker på sånt før, siden jeg aldri hadde gjort det, men det bør definitivt prøves ut.

Dere kan kose dere litt først så tar du bind foran øynene dine, eller bare ta dynen forran eller noe, hverfall sånn at du ikke ser din partner og hva han holder på med. Jeg tok dynen over meg, og han satt seg på sengekanten og jeg lå med rumpa oppå låret hannes så han fikk skikkelig god stilling til å fingre meg og kose litt med fitten min. Det var ikke lenge han gjorde dette så holdt jeg nesten på å komme. I det jeg holdt på å komme så stoppet han og uten at jeg visste om det så tok han kuken inni meg og kjørte på, DEILIGSTE noen gang!!!!!

Trenger ikke mange minuttene, bare la han fingre deg eller hva enn du liker at han gjør med fitten din, eller det han vil helt til han blir så kåt han klarer ikke vente lengre, da skal jeg love dere det er helt perfekt og deilig for dere begge!

Alle tenner på forskjellige ting, jeg trodde ikke i det heeele tatt at jeg ville like det at jeg ikke kunne se, jeg fikk nesten litt sånn panikk bare av tanken å ikke se, nå har jeg lyst å gjøre det hele tiden hehe. Så det er hverfall verd et forsøk :)

Anonymous poster hash: ed58c...5c1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er ikke uheldig fordi du MÅ ha foreplay for å nyte sexen. Sånn er det med kvinner!
Kvinner er som en gammeldags ovn som varmes saaaakte opp, mens menn er som en moderne elektrisk ovn som blir varm så fort man skrur den på ;) Ikke la noen andre få innbille deg noe annet, at du er kjip eller unormal eller uheldig fordi du må ha foreplay! Selvfølgelig må en kvinne ha foreplay!

Jeg liker å kysse masse, kline, bli strøket på f.eks mens jeg ser på tv, at han tar på meg gjennom flere episoder av det jeg ser på, kanskje fingrer meg litt en stund før vi går på soverommet, noen ganger en massasje som utvikler seg til fingring og sex. For å få optimal orgasme må jeg ha minst en time med foreplay, og slikking er en selvfølge som en del av forspillet. Liker også at han hvisker meg i øret f.eks når jeg lager kveldsmaten, biter meg litt i øreflippen, masserer puppene mine mens jeg står foran speilet å pusser tenner før vi legger oss osv.

Anonymous poster hash: 69e2f...16f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og kjæresten har hatt samme "problemet" også. For ikke lenge siden så prøvde vi noe nytt- bind for øynene. Dette er jo veldig induviduelt, men for meg så funket det veldig bra, jeg var veldig usikker på sånt før, siden jeg aldri hadde gjort det, men det bør definitivt prøves ut. 

Dere kan kose dere litt først så tar du bind foran øynene dine, eller bare ta dynen forran eller noe, hverfall sånn at du ikke ser din partner og hva han holder på med. Jeg tok dynen over meg, og han satt seg på sengekanten og jeg lå med rumpa oppå låret hannes så han fikk skikkelig god stilling til å fingre meg og kose litt med fitten min. Det var ikke lenge han gjorde dette så holdt jeg nesten på å komme. I det jeg holdt på å komme så stoppet han og uten at jeg visste om det så tok han kuken inni meg og kjørte på, DEILIGSTE noen gang!!!!!

Trenger ikke mange minuttene, bare la han fingre deg eller hva enn du liker at han gjør med fitten din, eller det han vil helt til han blir så kåt han klarer ikke vente lengre, da skal jeg love dere det er helt perfekt og deilig for dere begge!

Alle tenner på forskjellige ting, jeg trodde ikke i det heeele tatt at jeg ville like det at jeg ikke kunne se, jeg fikk nesten litt sånn panikk bare av tanken å ikke se, nå har jeg lyst å gjøre det hele tiden hehe. Så det er hverfall verd et forsøk :)

Anonymous poster hash: ed58c...5c1

Så bra!

Jeg har tenkt litt på det med bind foran øynene. Har litt lyst til å prøve det på han. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! :P Haha

Har en sånn fjær kjøpt på kondomeriet jeg kan puske han med, ellers så vet jeg ikke hva annet enn blowjob.

Tips? Hva gjorde dere?

Du er ikke uheldig fordi du MÅ ha foreplay for å nyte sexen. Sånn er det med kvinner!

Kvinner er som en gammeldags ovn som varmes saaaakte opp, mens menn er som en moderne elektrisk ovn som blir varm så fort man skrur den på ;) Ikke la noen andre få innbille deg noe annet, at du er kjip eller unormal eller uheldig fordi du må ha foreplay! Selvfølgelig må en kvinne ha foreplay!

Anonymous poster hash: 69e2f...16f

Jada, jeg vet at det er normalt. Jeg bare hører om de som blir klar med en gang og alltid får orgasmer - det gjør meg litt sjalu :P

Skulle likt å ha egenskapen til menn når det kommer til sex, altså! :)

Anonymous poster hash: eeae5...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...