Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve babyfoot. Så jeg lurte på hva dere gjorde når huden skrellet av, brukte dere sokker sånn at det ikke skrellet av i sengeklærne osv ? Og hvor lenge varer resultatet ? Er så drit lei av å file flere gang i uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt babyfoot flere ganger og tar det omtrent en eller to ganger i halvåret.

Det skreller bare av når du er nydusja og føttene har fått en dose damp og vann (sånn er det hos meg i hvert fall). Men føttene ser ikke spesielt fine ut de to første ukene, så ville ikke anbefalt å ta en slik kur før du skal på badetur, en hot date eller noe som gjør at du må vise dine vistne føtter :P
Ikke vær redd for at senga blir full av hud, med mindre du hopper til køys med fuktige ben.

• Liker 1
Skrevet

Har brukt babyfoot flere ganger og tar det omtrent en eller to ganger i halvåret.

Det skreller bare av når du er nydusja og føttene har fått en dose damp og vann (sånn er det hos meg i hvert fall). Men føttene ser ikke spesielt fine ut de to første ukene, så ville ikke anbefalt å ta en slik kur før du skal på badetur, en hot date eller noe som gjør at du må vise dine vistne føtter :P

Ikke vær redd for at senga blir full av hud, med mindre du hopper til køys med fuktige ben.

Okei :) tenkte å ta det nå før sommeren starter for alvor. Heldigvis er jeg gift, haha :fnise: Men blir de like myke som på det bildet de viser på pakken ?

Skrevet

Okei :) tenkte å ta det nå før sommeren starter for alvor. Heldigvis er jeg gift, haha :fnise: Men blir de like myke som på det bildet de viser på pakken ?

Tjaaa, huden blir jo så og si feilfri. Det er ikke noe hardt igjen på den, så føttene blir som leggen (for å sammenligne mykhet på kroppen). Men som med leggen så blir det jo tørt om en ikke smører seg, og superdeilig om man gjør det :)

Med mindre du er fotballspiller eller bruker bena dine mer enn gjennomsnittet, vil nok huden være fin en stund før du føler for å ta en ny runde.

Jeg sier peis på og få det gjort ;) Huden kommer ikke til å begynne å flasse av før det har gått nesten en uke uansett.

Gjest Seajewel
Skrevet

Føttene blir som på babyer, så Babyfoot er et veldig bra navn på produktet syns jeg. Tar det to-tre ganger i året. Effekten varer lenge. Jeg smører med fotkrem, syns det varer enda lengre da. Babyfoot er virkelig verdt pengene.

Skrevet (endret)

Takk for svar :) da må jeg få kjøpt meg det.

Endret av malla1992
Skrevet

Babyfoot tar ikke alt det harde på foten. Jeg har hulfot og den harde huden under foten ved lilletåa forsvinner ikke. Det må files bort.

AnonymBruker
Skrevet

Tok dette nylig og det funket dårlig, men litt hud kom av da..

tips: Tre på vanlige sokker over plastikk sokkene når du tar de på deg

Anonymous poster hash: 0ee41...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...