Gå til innhold

Kraftig hoste. Råd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg er bekymret for faren min. Han har nå vært forkjølet men er på vei til å bli bedre. Men han hoster så fryktelig mye og kraftig. "Tørr" hoste gjennom hele dagen, mens på morgenen/kvelden kan han kaste opp på grunn av hosten. Det høres så forferdelig ut og jeg blir redd.

Han var syk for noen måneder siden og da var det samme greia. Da var han hos legen og tok prøver for flere ting, men det var ikke noe unormalt som legene fant. På denne tiden var det en episode hvor han hostet så kraftig at han fikk black-out. Mamma fortalte han ble helt rød i ansiktet og sluttet å puste, selv husker han ingenting. Det er denne episoden som gjør meg mer redd nå som han er syk. Han sier han skal se om det bli bedre av seg selv denne gangen før han drar til legen igjen.

Er det noen her som har noen råd? Eller har opplevd dette selv?

Anonymous poster hash: 63e49...b98
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Jeg har hatt forkjølelse og har sånn hoste du beskriver. Den er helt fæl. Det er visst noe virus greier som går nå. Han burde kanskje ta en prat med legen sin igjen. Det finnes hostesaft for tørrhoste man får på resept. Jeg går nesten i bakken selv når det står på så verst.

Anonymous poster hash: 6224a...ce8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...