AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Hei, Vurderer å møte noen fra tinder, men hver når jeg snakker med som jeg tenker at jeg muligens kunne likt og har veldig lyst til å bli kjent med. Så bikker det fort over til at jeg blir redd for å møte de. Er redd for at de skal syntes jeg er kjedelig, at vi ikke har noe å prate om, at leiligheten min er stusselig, at jeg er dårlig til å lage mat, umoden, eller at de skal bli vettskremt når jeg våkner opp dagen etterpå og sminken ikke er 100 prosent. Jeg er med andre ord så redd for å ikke være bra nok at jeg nesten heller vurderer å droppe å møte folk. Er rett og slett livredd for å ikke leve opp til forventingene. Så spørsmålet mitt er vel egentlig. Bryr dere dere om den type ting? Tenk om dama våkner opp og ikke er hundre prosent stelt som dagen før? Eller at leiligheten ikke er god nok? at hun ikke har noe interessant å si hele tiden, eller er litt sjenert? eller at daten ikke er kjempeplanlagt og kanskje blir litt klein? Dette høres så vanvittig barnslig ut, men jeg er så redd for å ikke være god nok. Så hvordan tenker dere menn? Anonymous poster hash: 7b880...20f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Nei, ingen av oss bryr oss. Men ingen av oss liker usikre jentunger så må ha bekreftelser på alt og ingenting hele tiden. Anonymous poster hash: e061e...8ae
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Hei, Vurderer å møte noen fra tinder, men hver når jeg snakker med som jeg tenker at jeg muligens kunne likt og har veldig lyst til å bli kjent med. Så bikker det fort over til at jeg blir redd for å møte de. Er redd for at de skal syntes jeg er kjedelig, at vi ikke har noe å prate om, at leiligheten min er stusselig, at jeg er dårlig til å lage mat, umoden, eller at de skal bli vettskremt når jeg våkner opp dagen etterpå og sminken ikke er 100 prosent. Jeg er med andre ord så redd for å ikke være bra nok at jeg nesten heller vurderer å droppe å møte folk. Er rett og slett livredd for å ikke leve opp til forventingene. Så spørsmålet mitt er vel egentlig. Bryr dere dere om den type ting? Tenk om dama våkner opp og ikke er hundre prosent stelt som dagen før? Eller at leiligheten ikke er god nok? at hun ikke har noe interessant å si hele tiden, eller er litt sjenert? eller at daten ikke er kjempeplanlagt og kanskje blir litt klein? Dette høres så vanvittig barnslig ut, men jeg er så redd for å ikke være god nok. Så hvordan tenker dere menn? Anonymous poster hash: 7b880...20f Så søt du er. Pass godt på deg selv. Anonymous poster hash: de005...56d 2
Mr Green Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 For å si det slik, jeg våkner ikke om med en jeg vil på date med og liker og tenker på hvor fin leiligheten var og at hun ser ut som en modell når hun våkner, trenger ikke alltid å prate så voldsomt masse og om hun ikke har noe interresant å si så gjør ikke det noe. Prøv å ikke tenk så masse, det er faktisk en veldig dårlige uvane mange har inkluder meg selv. Gjør, ikke tenk for masse. Det bare ødelegger
Shamkriss92 Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Så spørsmålet mitt er vel egentlig. Bryr dere dere om den type ting? Tenk om dama våkner opp og ikke er hundre prosent stelt som dagen før? Eller at leiligheten ikke er god nok? at hun ikke har noe interessant å si hele tiden, eller er litt sjenert? eller at daten ikke er kjempeplanlagt og kanskje blir litt klein? Dette høres så vanvittig barnslig ut, men jeg er så redd for å ikke være god nok. Så hvordan tenker dere menn? Anonymous poster hash: 7b880...20f At en jente som ikke er 100% stelt om morgen er jo positivt, en jente som må være stelt 100% om morgen er jo turn off. Man vil jo se hvordan man er uten sminke. Fortell meg hvordan er en leilighet god nok? Det er ikke du som skal holde flyten i samtalen, det er 50/50 Artigst er jo å ta ting på sparket på en date. Hvis noe ikke går planlagt så er det å fikse en ny plan kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå