arcsin Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Noen som har erfaring med Bravecto? Eventuelt andre middel mot flått?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Prøvde Bravecto for først gang nå. Ga i begynnelsen av mars når flåtten var i anmarsj. Ikke funnet en eneste en! Og her jeg bor KRYR det av flått omtrent hele året. (Utenom når det er over 10 minus) Prisen er vel verdt det Ikke hatt noen bivirkninger heller, og veldig lett å gi. Må snart gi en ny da den har effekt i ca 3 mnd Anonymous poster hash: 2f0f7...5c4
Gjest Gaea Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Har gitt Bravecto i år, veldig fornøyd. Varer jo lenge og blir ikke påvirket av bading. Min opplevde ingen bivirkninger, har plukket én død flått av - og jeg plukket av minst ti i løpet av 1-2 uker før jeg fikk tak i resept. Ikke minst er det null problem å gi til matvrak i alle fall, hunden her trodde det var godbit.
arcsin Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2015 Takk for svar! Tror nok vi skal prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå