Gå til innhold

Hvordan tjene noen 1000lapper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ønsket meg en tatovering nå i kjempe mange år, men som uføretrygdet med minstesats så er det lite å spare i mnd. Jeg har en liten buffer på noen få tusenlapper, ikke noe å selge og ingen andre talenter en å hekle tepper.

Jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å få inn noen ekstra kroner... Noen som kan ha noen lure tips til en som har såpass dårlig helse at jeg ikke kommer meg noe særlig ut av huset?

Det er jo lov å håpe at der finnes en ide jeg ikke har kommet på selv :P

Anonymous poster hash: 52943...5c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går vel å an å prøve å selge heklede tepper? Både tepper til babyer og andre typer.

Anonymous poster hash: 3c18f...c67
Skrevet

Hekling er jo superpopulært å kjøpe for tiden, prøv slike kjøp-salg grupper på facebook. Samme om du kan strikke sokker/mariusgenser :)

Skrevet

Da får du gjøre som alle oss andre, å kutte ned på utgiftene og spare litt av det man har. Jeg har lenge tjent betydelig mindre en minstesats ufør, som nå er på 200 k i året. Jeg tjente en tredjedel, og klarte meg fint, måtte bare selge bil og finne billigere leie. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Bil har jeg ikke, jeg bor så billig som jeg kan. Kan ikke flytte langt avgårde pga barn.

Jeg skal hekle noen tepper ut av garn jeg har liggende. Får håpe de selger :) Litt usikker på hvilken pris jeg skal ta, men jeg får vel prøve meg litt frem. Takk for tips.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Da får du gjøre som alle oss andre, å kutte ned på utgiftene og spare litt av det man har. Jeg har lenge tjent betydelig mindre en minstesats ufør, som nå er på 200 k i året. Jeg tjente en tredjedel, og klarte meg fint, måtte bare selge bil og finne billigere leie. :-)

1/3 av minstesats? :klo:

Så du hadde utbetalt nesten 4000kr pr mnd og klarte deg fint? Slutt og tull.

Heklede tepper er superpopulære nå, men det kan jo ta litt tid og tjene nok da :P

Utgifter for garn, det tar gjerne flere dager...og overskuddet blir ikke store greiene.

Vogntepper tar jo ikke så lang tid, så ville kanskje gått for det i så fall.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bil har jeg ikke, jeg bor så billig som jeg kan. Kan ikke flytte langt avgårde pga barn.

Jeg skal hekle noen tepper ut av garn jeg har liggende. Får håpe de selger :) Litt usikker på hvilken pris jeg skal ta, men jeg får vel prøve meg litt frem. Takk for tips.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Regn ut hvor mye garn du bruker og hvor mye det ville kostet. Så ser du hvor mange timer du bruker på selve jobben. Finn en passende timeslønn som dekker utgifter for garn i tillegg til at du skal tjene på det.

Skrevet

Har ikke Finn.no sånne småjobber man kan ta? De betaler alt fra noen hundrelapper til en tusenlapp, du kan jo se på det :)

Skrevet

På epla.no selger man vel ting man lager selv? Jeg tror også ulike hjemmelagde babyting er veldig i vinden, så noen nevnte vognteppe! Kanskje du kan prøve deg på slike babynest? Søk på det på internett. Mange som betaler bra for slike og de fleste kjøper vel slike nå når de er gravid, og ikke alle orker/kan lage dem selv :)

Skrevet

Og gå på Finn.no og sjekk småjobber ja, der finnes det masse ulikt! :)

Skrevet

1/3 av minstesats? :klo:

Så du hadde utbetalt nesten 4000kr pr mnd og klarte deg fint? Slutt og tull.

Heklede tepper er superpopulære nå, men det kan jo ta litt tid og tjene nok da :P

Utgifter for garn, det tar gjerne flere dager...og overskuddet blir ikke store greiene.

Vogntepper tar jo ikke så lang tid, så ville kanskje gått for det i så fall.

Jeg flyttet inn i campingvogn. Har dog nå ingenting ifra Nav og lever stort sett på suppekjøkken og å pante tomflasker som jeg finner... Har ikke hørt meg klage? Hadde jeg hatt 13-14 tusen som de uføre får, så hadde jeg følt meg rik... Og i tillegg slipper man å jobbe...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet inn i campingvogn. Har dog nå ingenting ifra Nav og lever stort sett på suppekjøkken og å pante tomflasker som jeg finner... Har ikke hørt meg klage? Hadde jeg hatt 13-14 tusen som de uføre får, så hadde jeg følt meg rik... Og i tillegg slipper man å jobbe...

Du har påstått her inne tidligere at du er ufør?

Anonymous poster hash: 2e23e...1dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt så dårlig råd så hadde jeg nok ikke prioritert å bruke så mye penger på en tattoering!

Anonymous poster hash: 61e95...7db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt så dårlig råd så hadde jeg nok ikke prioritert å bruke så mye penger på en tattoering!

Anonymous poster hash: 61e95...7db

Nei, klart det, de som har dårlig råd varig (feks. uføre) skal jo aldri kunne drømme om mer enn en kinotur.

Anonymous poster hash: ef708...777

Skrevet

Du har påstått her inne tidligere at du er ufør?

Ja, men ble tatt fra meg etter mye drama, skrev om det på bloggen min... :-(

AnonymBruker
Skrevet

Og gå på Finn.no og sjekk småjobber ja, der finnes det masse ulikt! :)

Det som er dritt med det er at man må betale 15-30kr for å kunne se hver jobb/ta kontakt med "selger", og det er ikke engang sikkert at de svarer ...

Anonymous poster hash: 0bcd1...a3c

AnonymBruker
Skrevet

Selge sex/undertøy.

Anonymous poster hash: f43f5...fc8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ble tatt fra meg etter mye drama, skrev om det på bloggen min... :-(

Visste ikke du hadde blogg.

Skjønner opplegget nå :fnise:

• Liker 2
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Sjekket bloggen og det eneste jeg har å si er at jeg ikke tror noe på det i det hele tatt :ler:

Cowboy Lotte = troll. Både på forumet og på bloggen sin

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...