Gjest H_Marius40 Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Islam er en ideologi og har ingen krav på respekt. Muslimer er mennesker og har krav på respekt. Ex-muslimen Ali A Rizvi sier det som det er
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #2 Skrevet 31. mai 2015 Islam er en ideologi og har ingen krav på respekt. Muslimer er mennesker og har krav på respekt. Ex-muslimen Ali A Rizvi sier det som det er https://www.youtube.com/watch?v=Zvw9K3TyrtE Jeg tipper at du er en kristen fyr. Si i fra når du tør å ha en ordentlig debatt om Kistendommen vs islam. Det skal bli koselig å debunke degAnonymous poster hash: 080f4...8b4
Gjest Jean Valjean Skrevet 31. mai 2015 #3 Skrevet 31. mai 2015 Jeg tipper at du er en kristen fyr. Si i fra når du tør å ha en ordentlig debatt om Kistendommen vs islam. Det skal bli koselig å debunke degAnonymous poster hash: 080f4...8b4 Det går ikke ann å debunke religiøse personer. Siden de vil ikke tro på at du har bebunket dem. 1
Gjest H_Marius40 Skrevet 31. mai 2015 #4 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Jeg tipper at du er en kristen fyr. Si i fra når du tør å ha en ordentlig debatt om Kistendommen vs islam. Det skal bli koselig å debunke degAnonymous poster hash: 080f4...8b4 Jeg er en agnostiker. All religion er oppfunnet av mennesker. Islam? Hvordan forklarer du logisk en gud med uendelig nåde, som skal torturere polyteister i helvete for alltid, kun fordi de var polyteister. Eller hvordan forklarer du at hver gang denne allvitende guden din forsøker å formidle sitt budskap til menneskeheten, så fører det til flere problemer enn løsninger, fordi han ikke makter å være utvetydig i sine formaninger. Mange muslimer sier at Norge er mer islamsk enn de fleste muslimske land. Med andre ord, du behøver ikke avleggs materiale som Koranen og hadith for å skape gode samfunn. På tide å legge deres overtro til side, ingen vil tjene mer på det enn dere muslimer selv. Endret 31. mai 2015 av H_Marius40
Gjest H_Marius40 Skrevet 31. mai 2015 #5 Skrevet 31. mai 2015 (endret) Jeg tipper at du er en kristen fyr. Si i fra når du tør å ha en ordentlig debatt om Kistendommen vs islam. Det skal bli koselig å debunke degAnonymous poster hash: 080f4...8b4 Reflekter litt over dette du kjære muslim. https://www.youtube.com/watch?v=ra9QQ58b7JY Endret 31. mai 2015 av H_Marius40
Harvey Specter Skrevet 1. juni 2015 #6 Skrevet 1. juni 2015 Jeg er en agnostiker. All religion er oppfunnet av mennesker. Islam? Hvordan forklarer du logisk en gud med uendelig nåde, som skal torturere polyteister i helvete for alltid, kun fordi de var polyteister. Eller hvordan forklarer du at hver gang denne allvitende guden din forsøker å formidle sitt budskap til menneskeheten, så fører det til flere problemer enn løsninger, fordi han ikke makter å være utvetydig i sine formaninger. Mange muslimer sier at Norge er mer islamsk enn de fleste muslimske land. Med andre ord, du behøver ikke avleggs materiale som Koranen og hadith for å skape gode samfunn. På tide å legge deres overtro til side, ingen vil tjene mer på det enn dere muslimer selv. En agnostisk hva? Agnostisisme og (a)teisme utelukker ikke hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå