Gå til innhold

Gave til ansatte i bhg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min går over fra småbarn- til storbarnsavdeling i sommer, og i den forbindelse vil jeg gjerne gi en liten ting til hver av de ansatte på avdelingen hans.

Vi er ekstremt fornøyde med de ansattes innsats, og ga derfor hver av de ansatte på avdelingen en liten konfekteske samt et personlig kort til jul. Det blir derfor litt dumt å gi konfekt igjen, men har lyst til å gi dem noe annet til ca 100-150 kr (de er 4 ansatte på avdelingen, så jeg synes noe mer enn det blir litt vel dyrt :sjenert:

Noen som har noen tips til hva vi kan gi? De ansatte er tre damer i 50-60-årene og en gutt i slutten av 20-årene. (Og jeg vil altså ha tips om gaver til de ansatte, ikke kjøpe nye leker osv til avdelingen).

På forhånd tusen takk for tips :blomst:

Anonymous poster hash: 58b06...d00

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Vi ga en pakke med kremer da vår minste sluttet i bhg. Man får kjøpe slike pakker på parfymeri, vita, apotek osv. Noe alle trenger og bruker.

AnonymBruker
Skrevet

Vi ga en pakke med kremer da vår minste sluttet i bhg. Man får kjøpe slike pakker på parfymeri, vita, apotek osv. Noe alle trenger og bruker.

Ja det var jo forsåvidt en god idé :) Tenker det kanskje passer litt bedre til de voksne damene enn til den unge gutten da, men det burde jo være mulig å finne noe som kunne passe til han også!

Gjest morhjertegod
Skrevet

Så det først nå at det gjaldt en gutt også, men gutta nå til dags bruker jo også kremer. Alltid likt å kjøpe gaver som takk for at de har tatt så godt vare på barna våres. De fortjener det virkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Så det først nå at det gjaldt en gutt også, men gutta nå til dags bruker jo også kremer. Alltid likt å kjøpe gaver som takk for at de har tatt så godt vare på barna våres. De fortjener det virkelig.

Ja, jeg synes absolutt at de fortjener det :Nikke: De er så underbetalte og har en så krevende jobb, så når de i tillegg yter langt mer enn hva man kan forvente synes jeg det er på sin plass med en liten påskjønnelse :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En fin blomst eller en god håndkrem hadde jeg blitt glad for. Husker hvor tørr jeg ble på hendene da jeg jobbet i barnehage, vi vasket oss jo på hendene konstant.

Anonymous poster hash: 336a3...577
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En fin blomst eller en god håndkrem hadde jeg blitt glad for. Husker hvor tørr jeg ble på hendene da jeg jobbet i barnehage, vi vasket oss jo på hendene konstant.

Anonymous poster hash: 336a3...577

Hva med dette? Begge deler hadde jo vært kjempefint :)

Anonymous poster hash: ae729...4e5

AnonymBruker
Skrevet

Hva med dette? Begge deler hadde jo vært kjempefint :)Anonymous poster hash: ae729...4e5

Ja dette var også et godt forslag :jepp: Men blomst og håndkrem er kanskje ikke helt i den 27 år gamle guttens gate..?! Kan jo eventuelt prøve å finne på noe annet til han, da.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet i barnehage fikk jeg flere gaver fra foreldrene da jeg sluttet. selv om jeg selvfølgelig satte utrolig pris på alle gavene, jeg forventet jo ingenting, så ble jeg veldig glad for å få kort med bilde av barnet, en tekst med noe ala "tusen takk for at du har passet så godt på meg, etc.". På noen kort hadde også barnet tegnet, litt avhengig av alder. Jeg har de kortene fremdeles, selv om det er nesten ti år siden jeg jobbet der og jeg har flere ganger enn jeg kan telle på fingrene.

Anonymous poster hash: ce526...b2d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer da veldig.

Anonymous poster hash: 13a65...da9

AnonymBruker
Skrevet

Da datteren min sluttet i sin forrige barnehage ga jeg en blomst til de ansatte og et brettspill til avdelingen.

Anonymous poster hash: 07fa2...02b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet i barnehage fikk jeg flere gaver fra foreldrene da jeg sluttet. selv om jeg selvfølgelig satte utrolig pris på alle gavene, jeg forventet jo ingenting, så ble jeg veldig glad for å få kort med bilde av barnet, en tekst med noe ala "tusen takk for at du har passet så godt på meg, etc.". På noen kort hadde også barnet tegnet, litt avhengig av alder. Jeg har de kortene fremdeles, selv om det er nesten ti år siden jeg jobbet der og jeg har flere ganger enn jeg kan telle på fingrene.

Kan du skrive denne delen av setningen på en annen måte? Den var virkelig ikke lett å forstå seg på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i barnehage, og alle vi damer ville ha ønsket håndkremer! Hendene er alltid oppspist etter all vasking og spriting. Guttene vi har ville likt sjokolade, de er noen godtemumser😊

Anonymous poster hash: 3c87a...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt abonnement på ukeblad til barnehagen en gang. Det var populært ( til pauserommet).

God kaffe har også vært en suksess :)

Anonymous poster hash: 71d72...5f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du skrive denne delen av setningen på en annen måte? Den var virkelig ikke lett å forstå seg på.

Jeg har fremdeles de kortene, nesten ti år etter at jeg sluttet å jobbe i barnehagen. Jeg har også flyttet mange ganger siden jeg jobbet der og det er jo en kjent sak at ting blir kastet når man flytter. Men de kortene har jeg spart på :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort? :)

Anonymous poster hash: 68c73...8f6
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet i barnehage fikk vi av og til slike gaver fra barn som sluttet i bhg eller av alle foreldre på sommeravslutning og slikt.

Det jeg kan komme på i farta er;

-blomster

-lyshus (lykt til å ha telys i)

-hver sin kaffikopp (alle var like men med et lite særpreg på hver, også hadde de skrevet at vi fortjente kaffipauser)

-hver sin liten godteskål og sjokolade

-glassengel

Ble veldig glad for alt sammen 😊 spiller jo ikke så stor rolle hva det er, det er tanken som teller 😊

Anonymous poster hash: 8e0d2...6ca

Skrevet

Hva med å gi noe felles i stedet? En kurv med frukt, bær, nøtter, sjokolade ol. Og blomster til pauserommet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...