AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Tenkte å lage en tråd hvor man kan spørre om ting man lurer på, som overskriften sier. Det er mange flinke folk her inne Jeg lurer på om jeg kan ta jord fra min egen hage, og bruke den i pallekarm til å dyrke feks grønnsaker og lage blomster. Hva må jeg gjøre med jorden, renske den for stein, rusk og rask, og så gjødsle den med feks hønsegjødsel? Eller bør jeg kjøpe nye jord fra hagesenter? Håper på svar Anonymous poster hash: 327d8...fca
Brunhilde Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Det letteste er jo å kjøpe ny jord fra hagesenter, da slipper du også ugress helt fra starten, selv om du kanskje må luke litt etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Enig med Brunhilde. Lurt å blande inn litt sand i kjøpejorda. Gjødsel er lurt å vente med, om man begynner med frø. Det bli lett for sterkt. Anonymous poster hash: 84a3f...fa8
Grønt blad Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Hvor finner dere sand som passer? Blandingsforhold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå