Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg ble kjent med en mann på tinder forrige helg og vi har pratet utrolig mye sammen og blitt bedre kjent. Vi har ikke møttes, men jeg vil veldig gjerne. Dette er jeg ganske sikker på er gjensidig.

Greia er at når vi ble kjent så la vi hverandre til på instagram og nå ser jeg at han har lagt til ei annen jente. Jeg må si at jeg er redd for å ikke være god nok eller interessant nok.

Bør jeg spørre han om å treffes en dag? Jeg er redd for at han skal være mer interessert i hun andre jenten, enn meg...

Anonymous poster hash: 6ae94...f56
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kanskje det er søstra hans. ?

Du får møte han et sted det er mye folk, så det ikke skjer no fali :)

Klart du er bra nok!

Lykke til

Endret av Skumdum
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er søstra hans. ?

Du får møte han et sted det er mye folk, så det ikke skjer no fali :)

Klart du er bra nok!

Lykke til

Det er ikke søsteren, men vet at det er i jente som er mye på tinder og som jeg har mange felles venner med (bare gutter).

Jeg er ikke redd for å treffe han, jeg er bare usikker på om jeg skal kjøre på og spørre!?

Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)

Dere er jo ikke i noe forhold, så hvorfor skulle han ikke legge til andre jenter.

En annen ting, selv om han kjenner andre pene jenter, så betyr ikke det at han liker de.

Du sier selv at han vil møte deg, så han syns helt klart du er fin.

Glemte noe, spørr!!!!

Endret av morhjertegod
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre med tips?

Skrevet

Du har jo foreløpig bare snakket med han på tinder, så hva har du å tape? :) bare spør! Ingen andre alternativer her såvidt jeg kan se.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke søsteren, men vet at det er i jente som er mye på tinder og som jeg har mange felles venner med (bare gutter).

Jeg er ikke redd for å treffe han, jeg er bare usikker på om jeg skal kjøre på og spørre!?

Ja kjør på og spørr . du har ingenting å tape på det.Tåler han ikke det er han sikkert ikke så mye å spare på lell. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte han og han sa ja :) eneste er at han har blitt hakket mer "roligere". Kan det ha sammenheng med at han gruer seg litt? Kanskje han ble litt overrasket over at jeg spurte?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte han og han sa ja :) eneste er at han har blitt hakket mer "roligere". Kan det ha sammenheng med at han gruer seg litt? Kanskje han ble litt overrasket over at jeg spurte?

Noen som har aning?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har aning?

Ikke sitt og analyser sånn. Møt han og se hvordan det går. Jeg har møtt en del fra Tinder og det har stort sett ikke svart til forventningene.

Anonymous poster hash: b967f...922

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forventninger, fordi vi har snakket en god del sammen..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forventninger, fordi vi har snakket en god del sammen..

Jeg har også snakket mye med alle jeg har møtt, og det har jo vært en grunn til at jeg møtte dem. Det har ikke vært forferdelig, men kjemien har manglet. Har møtt 5 stykker til nå og jeg har helt andre forventninger nå enn da jeg møtte førstemann.

Håper selvfølgelig at det går bedre for din del, men det er mye lettere å bli skuffet når man har forventninger. Da kan også nervene ta overhånd.

Anonymous poster hash: b967f...922

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...