Colorama Skrevet 30. mai 2015 #1 Del Skrevet 30. mai 2015 Hei! Er helt ny med Netflix, og har sett at folk får til å ha amerikansk Netflix i tillegg til norsk. Hvordan gjør jeg det? Jeg har forresten Mac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 30. mai 2015 #2 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) last ned google chrome og installer "Hola Better Internet" så gjøres resten automagisk. Kan også anbefale "Netflix Enchancer - Old" Endret 30. mai 2015 av LoneWolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Del Skrevet 30. mai 2015 Du kan laste ned hola unblocker/hola better internet som er gratis. Eller så har du media hint som koster penger. Du må ha enten firefox eller google chrome (vet ikke om det funker på safari). Jeg bruker selv media hint fordi jeg synes den funker bedre enn hola, og jeg betaler gladelig 30 kroner i måneden for bedre utvalg. Anonymous poster hash: 54e78...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 30. mai 2015 #4 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg betaler for tjenesten hos unblock us, koster ikke mange kroner og er så lett å håndtere. Trenger bare å logge inn der og trykke på en aktiveringsknapp, så er ip adressen min aktivert. Har pc'n og telefon min med amerikansk netflix, og ps4 og tv står på vanlig norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg har satt opp Firefox som amerikansk, og Chrome som norsk. Funker bra. Men med popcorn spiller det ingen rolle. Anonymous poster hash: eb05d...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Del Skrevet 30. mai 2015 Vi har kjøpt noe private VPN-greier hvor jeg kan velge land. Har derfor tilgang til Netflix i alle mulige land og kan se på popcorn-time uten å bli arrestert Koster ca 250 kroner i året og er helt genialt. Anonymous poster hash: 27ff8...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colorama Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 30. mai 2015 Seriøst. finner ikke det der Hola better internet-greia. Vet hvor jeg skal søke på Chrome altså... Kan noen fortelle meg nøyaktig hvordan det ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #8 Del Skrevet 30. mai 2015 hola.org Anonymous poster hash: 52063...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Del Skrevet 30. mai 2015 http://hola.org/ Anonymous poster hash: c264c...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colorama Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 30. mai 2015 Haha... Nå føler jeg meg kjempesmart... Tusen takk! Tror det funket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 1. juni 2015 #11 Del Skrevet 1. juni 2015 Anbefaler forresten netflix mexico/brasil, UK og Canada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå