AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har sååå lyst til å spørre en gutt jeg liker om vi skal finne på noe i kveld, men jeg tør ikke. Har nemlig spurt ham et par ganger før, men da har han vært opptatt eller bortreist. Han har ikke spurt meg om det samme. Så nå føler jeg at jeg bare virker desperat og masete hvis jeg spør igjen Jeg må jo liksom ta et hint... Måtte bare klage litt.Anonymous poster hash: 1d67f...058
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Spis en Oreo, det hjelper. Anonymous poster hash: 4be66...a3b 4
Shamkriss92 Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Jeg har sååå lyst til å spørre en gutt jeg liker om vi skal finne på noe i kveld, men jeg tør ikke. Har nemlig spurt ham et par ganger før, men da har han vært opptatt eller bortreist. Han har ikke spurt meg om det samme. Så nå føler jeg at jeg bare virker desperat og masete hvis jeg spør igjen Jeg må jo liksom ta et hint... Måtte bare klage litt.Anonymous poster hash: 1d67f...058 Bare å spør det.
Okapi Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Kan jo være han faktisk var opptatt eller bortreist, og ikke bare sa det for å få deg til å slutte å mase.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #5 Skrevet 30. mai 2015 Kan jo være han faktisk var opptatt eller bortreist, og ikke bare sa det for å få deg til å slutte å mase. Jo, men hvis han egentlig hadde lyst til å henge med meg, så hadde han vel kanskje spurt meg tilbake, tror du ikke?Anonymous poster hash: 1d67f...058 1
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #6 Skrevet 30. mai 2015 Jo, men hvis han egentlig hadde lyst til å henge med meg, så hadde han vel kanskje spurt meg tilbake, tror du ikke?Anonymous poster hash: 1d67f...058 Han har jo nr ditt, han vet at du vil treffe han, så jeg ville ikke spurt flere ganger. Men hvem vet, du kan ikke få noe annet en et nytt nei eller ja.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Skrevet 30. mai 2015 Han har jo nr ditt, han vet at du vil treffe han, så jeg ville ikke spurt flere ganger. Men hvem vet, du kan ikke få noe annet en et nytt nei eller ja. Nei, det er nettopp sånn jeg tenker også. Synes bare det er dumt og må sutre litt istedenfor å sende melding igjen.Anonymous poster hash: 1d67f...058
Okapi Skrevet 30. mai 2015 #8 Skrevet 30. mai 2015 Jo, men hvis han egentlig hadde lyst til å henge med meg, så hadde han vel kanskje spurt meg tilbake, tror du ikke?Anonymous poster hash: 1d67f...058 Kanskje han er en feiging, som meg.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #9 Skrevet 30. mai 2015 Kanskje han er en feiging, som meg. Så hvis ei jente du kjente (ikke veldig pen) hadde spurt om du ville finne på noe, men det aldri passa for deg, så hadde du ikke spurt henne om det samme selv om du likte henne?Anonymous poster hash: 1d67f...058
Okapi Skrevet 30. mai 2015 #10 Skrevet 30. mai 2015 Så hvis ei jente du kjente (ikke veldig pen) hadde spurt om du ville finne på noe, men det aldri passa for deg, så hadde du ikke spurt henne om det samme selv om du likte henne?Anonymous poster hash: 1d67f...058 Usikker. Kan være jeg hadde antatt at jeg hadde gitt et dårlig inntrykk ved å avvise henne så mange ganger, og trodd jeg ikke hadde noen sjanse lenger.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #11 Skrevet 31. mai 2015 Usikker. Kan være jeg hadde antatt at jeg hadde gitt et dårlig inntrykk ved å avvise henne så mange ganger, og trodd jeg ikke hadde noen sjanse lenger. Vel, hvis du kommer i den situasjonen en gang kan du trygt ta kontakt med henne, for ellers tror hun i hvert fall at du ikke vil ha noe med henne å gjøre (og kanskje sitter hun også hjemme og lager en tråd på kg for å motstå fristelsen til å kontakte deg igjen... )Anonymous poster hash: 1d67f...058
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #12 Skrevet 31. mai 2015 Hadde han vært intressert så hadde han nok tatt kontakt når han var tilbake. Så la han være i fred. Anonymous poster hash: 09bc2...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2015 #13 Skrevet 31. mai 2015 Hadde han vært intressert så hadde han nok tatt kontakt når han var tilbake. Så la han være i fred. Anonymous poster hash: 09bc2...2bf Ja, det er det jeg driver med.Anonymous poster hash: 1d67f...058 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå