Gå til innhold

Bh under hvit, litt gjennomsiktig skjorte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt meg skjorten under, men er usikker på hva slags BH jeg bør ha under? :)

Anonymous poster hash: f2f0e...5a2

post-37809-0-23846900-1433000976_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Gjest Saxofon
Skrevet (endret)

Hudfarget synes minst :)

Også ville jeg brukt en tskjorte model, en som er glatt i stoffet

Endret av Saxofon
  • Liker 3
Gjest morhjertegod
Skrevet

Alltid hudfargen under hvit gjennomsiktig, om du ikke vil at bh skal syns mest mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget under hvit. Ble gjort en test for litt siden, og hudfarget kom aller best ut. Under en tskjorte eller singlett bruker jeg gjerne en med sterk farge, men da er jo kontrasten en del av antrekket

Anonymous poster hash: 6b813...a3c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag:) Hudfarget er vel kanskje best om en vil være diskret, er jo ikke alle situasjoner det er ok å vise bh'en:P Men det er ikke krise om jeg bruker en(pen) bh i en annen farge? Gul eller sort, f.eks?

AnonymBruker
Skrevet

Vi menn som egentlig skjorte er laget for. Bruker ingen ting under. Ev. En helsetrøye om det blit kaldt. Er vanskelig å gi et seriøst svar til dere transer som vil gå rundt i herreklær fordi at dere tenner på det. Men hva med å gå som rollemodellene deres? Uten BH?

Anonymous poster hash: d3867...341

Gjest Saxofon
Skrevet

Vi menn som egentlig skjorte er laget for. Bruker ingen ting under. Ev. En helsetrøye om det blit kaldt. Er vanskelig å gi et seriøst svar til dere transer som vil gå rundt i herreklær fordi at dere tenner på det. Men hva med å gå som rollemodellene deres? Uten BH?

Anonymous poster hash: d3867...341

Sett fra deg flaska, slutt å røyk weed og kom deg ut på en luftetur.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Bruk ikke sort under! Bruk hudfarvet eller rosa.

Anonymous poster hash: 197a2...61a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget under hvit. Ble gjort en test for litt siden, og hudfarget kom aller best ut. Under en tskjorte eller singlett bruker jeg gjerne en med sterk farge, men da er jo kontrasten en del av antrekket

Ah, dette er så stygt. Jeg fatter ikke hvorfor så mange går sånn.

Anonymous poster hash: de032...578

• Liker 19
Gjest lipgloss
Skrevet

Vi menn som egentlig skjorte er laget for. Bruker ingen ting under. Ev. En helsetrøye om det blit kaldt. Er vanskelig å gi et seriøst svar til dere transer som vil gå rundt i herreklær fordi at dere tenner på det. Men hva med å gå som rollemodellene deres? Uten BH?Anonymous poster hash: d3867...341

vanskelig å gi et seriøst svar til dere transer,merker jeg noen fordommer her eller??

AnonymBruker
Skrevet

Ah, dette er så stygt. Jeg fatter ikke hvorfor så mange går sånn.

Anonymous poster hash: de032...578

Fordi jeg liker det muligens? Syns det er fint om sommeren.

Skrevet

Pleier alltid å bruke sort BH under hvite skjorter fordi jeg alltid bruker sorte bukser til.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag:) Hudfarget er vel kanskje best om en vil være diskret, er jo ikke alle situasjoner det er ok å vise bh'en:P Men det er ikke krise om jeg bruker en(pen) bh i en annen farge? Gul eller sort, f.eks?

Jeg synes sort bh under en gjennomsiktig topp blir helt feil. Da blir det fort mye fokus på bhen som er så synlig..

Anonymous poster hash: 2d682...c14

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har blitt kalla mye rart i mitt liv, men transvestitt er ikke en av dem :fnise:

Ser det noen delte meninger her. Men kommer det ikke litt an på hva en skal? Bestemor sitt 80-årslag vs. ut på byen f.eks.(ikke at jeg ville valgt magekort topp til bestemor sin bursdag uansett men :fnise: ) Jeg blir kun å bruke min til å daffe rundt i byen på varme sommerdager, kanskje en grillfest, ol. Jeg vil heller være litt for diskret enn motsatt i alle fall.

Skrevet

Jeg hadde gått for hudfarget bh. Det er ikke spesielt pent å se en kullsvart bh under lyse, gjennomsiktige plagg.

• Liker 6
Gjest Tigress
Skrevet

Hudfarga eller raud er det som synest minst, og til jobb er det vel greitt om ein unngår merksemd rundt brysta, eller?

AnonymBruker
Skrevet

Hudfarga eller raud er det som synest minst, og til jobb er det vel greitt om ein unngår merksemd rundt brysta, eller?

Jobber på sykehjem så er ikke aktuelt å ha den på der i det hele tatt :fnise: Men tenker jeg går for hudfarget inntil videre, det ser i alle fall ut til at de fleste kan enes om at det er ok:P Til sitt bruk vel og merke.

AnonymBruker
Skrevet

Her må dere gå uten, ikke hør på pripne KG kvinner.

Anonymous poster hash: 60f4b...c6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...