AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Skrevet 30. mai 2015 Jeg var på do i natt, da jeg merket at jeg hadde fått eggløsning. Vi prøver å få barn, så jeg ble jo glad( vært uten el i noen måneder nå ) men fikk el om natten, å tenkte vi prøver i mårren, til min store forskrekkelse er slimet borte i dag, varte bare noen timer i natt, er det for seint nå? Noe sjans på graviditet ved sex nå etter el ? Anonymous poster hash: db63d...ca4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Skrevet 30. mai 2015 Eggløsningsslim kommer i forkant av eggløsning. Når eggløsningen så skjer, så lever i egget i ca 24 timer. Så den er ikke over på et blunk. Og hvis dere prøver å få barn så har dere vel jevnlig sex uansett, og ikke bare akkurat når du tror du har eggøsning? Kanskje det kan være lurt for deg å lese litt på denne siden: www.syklus.info Anonymous poster hash: 3333b...59d
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #3 Skrevet 30. mai 2015 Eggløsningsslim kommer i forkant av eggløsning. Når eggløsningen så skjer, så lever i egget i ca 24 timer. Så den er ikke over på et blunk. Og hvis dere prøver å få barn så har dere vel jevnlig sex uansett, og ikke bare akkurat når du tror du har eggøsning? Kanskje det kan være lurt for deg å lese litt på denne siden: www.syklus.infoAnonymous poster hash: 3333b...59d Jo, vi har jevnlig sex, men mannen er borte 14 dager i måneden, pga jobb :/ så blir når han er hjemme:) takk, skal gå inn på linken å se:)Anonymous poster hash: db63d...ca4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Skrevet 30. mai 2015 Hvordan vet du at du ikke har hatt EL på noen måneder? Ikke alle får mye slim eller slim i det hele tatt selv om de har EL. Ta EL tester og ha sex hver dag i uken før EL pluss et par dager etter EL.Anonymous poster hash: 886dc...e6c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2015 #5 Skrevet 1. juni 2015 Hvordan vet du at du ikke har hatt EL på noen måneder? Ikke alle får mye slim eller slim i det hele tatt selv om de har EL. Ta EL tester og ha sex hver dag i uken før EL pluss et par dager etter EL.Anonymous poster hash: 886dc...e6c Jeg tror ikke jeg har hatt el de andre måneder, jeg gikk på hormonspiral i 5 år, tok ut spiral i desember , tar litt tid før kroppen er normal igjen. Anonymous poster hash: db63d...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå