Chizue Skrevet 6. juni 2015 #21 Skrevet 6. juni 2015 Jeg trur jeg legger den drømmen død jeg. De fleste som har skrevet her, har hatt infeksjon. Så oddsen for å unngå infeksjon er liten. Trur jeg heller går for tatovering. Det har jeg fra før, og gjør ikke noe vondt, og aldri fått infeksjon ts Anonymous poster hash: a162a...977 Vel, er mulig å kjøpe clip-on piercing x)
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #22 Skrevet 6. juni 2015 Et ord:Pain. Og jeg har ganske høy smerteterskel.Jeg gikk på smertestillende i flere dager etterpå,og kunne ikke bruke gensere som hadde høy hals.(var vondt å kle på seg) Jeg har flere tattoveringer og piercinger,og det har gått hel greit.Men ikke f om jeg tar noen flere piercinger i brusken. Anonymous poster hash: e7ce5...9c5
Gjest Sunhands Skrevet 7. juni 2015 #23 Skrevet 7. juni 2015 (endret) Jeg har hatt rook og tragus. Aldri hatt problemer. Eneste jeg har hatt trøbbel med er da jeg tok to hull til i øreflippen. Mye vondere å ta i navlen som ungjente, eller da de jeg hadde i tunga skulle gro. Endret 7. juni 2015 av Sunhands
PatrickBateman_ Skrevet 7. juni 2015 #24 Skrevet 7. juni 2015 Har piercing i tragus og forward helix. Er såklart litt vondt akkurat når hullet stikkes, men helt overkommelig. Passet på å ikke ligge på den siden i en uke ca. Renset to ganger om dagen i kanskje tre uker. Har hatt null problemer. Det var ikke vondt i etterkant, bortsett fra at det svir litt å rense.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #25 Skrevet 7. juni 2015 Har piercing i tragus og forward helix. Er såklart litt vondt akkurat når hullet stikkes, men helt overkommelig. Passet på å ikke ligge på den siden i en uke ca. Renset to ganger om dagen i kanskje tre uker. Har hatt null problemer. Det var ikke vondt i etterkant, bortsett fra at det svir litt å rense. Det har jeg ikke sett før. Det var veldig pent! Anonymous poster hash: 53b85...e2c
lintin Skrevet 7. juni 2015 #26 Skrevet 7. juni 2015 Tok i Tyrkia med pistol (et veldig stolt øyeblikk å se tilbake på). Var ikke så vondt å ta, men gjorde dritvondt i minst 6 mnd før det grodde. Har tatt den ut nå etter 15 år og brusken står ut på baksiden av øret...:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå