Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trur jeg legger den drømmen død jeg.

De fleste som har skrevet her, har hatt infeksjon. Så oddsen for å unngå infeksjon er liten.

Trur jeg heller går for tatovering. Det har jeg fra før, og gjør ikke noe vondt, og aldri fått infeksjon  :fnise:

ts

Anonymous poster hash: a162a...977

Vel, er mulig å kjøpe clip-on piercing x)

AnonymBruker
Skrevet

Et ord:Pain.

Og jeg har ganske høy smerteterskel.Jeg gikk på smertestillende i flere dager etterpå,og kunne ikke bruke gensere som hadde høy hals.(var vondt å kle på seg) Jeg har flere tattoveringer og piercinger,og det har gått hel greit.Men ikke f om jeg tar noen flere piercinger i brusken.

Anonymous poster hash: e7ce5...9c5
Gjest Sunhands
Skrevet (endret)

Jeg har hatt rook og tragus. Aldri hatt problemer. Eneste jeg har hatt trøbbel med er da jeg tok to hull til i øreflippen.

Mye vondere å ta i navlen som ungjente, eller da de jeg hadde i tunga skulle gro.

Endret av Sunhands
Skrevet

Har piercing i tragus og forward helix. Er såklart litt vondt akkurat når hullet stikkes, men helt overkommelig. Passet på å ikke ligge på den siden i en uke ca. Renset to ganger om dagen i kanskje tre uker. Har hatt null problemer. Det var ikke vondt i etterkant, bortsett fra at det svir litt å rense.

AnonymBruker
Skrevet

Har piercing i tragus og forward helix. Er såklart litt vondt akkurat når hullet stikkes, men helt overkommelig. Passet på å ikke ligge på den siden i en uke ca. Renset to ganger om dagen i kanskje tre uker. Har hatt null problemer. Det var ikke vondt i etterkant, bortsett fra at det svir litt å rense.

Det har jeg ikke sett før. Det var veldig pent!

Anonymous poster hash: 53b85...e2c

Skrevet

Tok i Tyrkia med pistol (et veldig stolt øyeblikk å se tilbake på). Var ikke så vondt å ta, men gjorde dritvondt i minst 6 mnd før det grodde. Har tatt den ut nå etter 15 år og brusken står ut på baksiden av øret...:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...