AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Del Skrevet 30. mai 2015 Dere som ammer; hvor lang tid tok det før dere fikk til de forskjellige ammestillingene uten at det blir litt tull? Jeg føler jeg ikke klarer slappe av i armene/skuldrene, og hvis jeg bruker ammepute eller vanlig pute ender det med at han synker nedover.. Er en uke siden jeg fødte.Anonymous poster hash: 9b581...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Del Skrevet 30. mai 2015 Det tok 2-3 uker. Her synes jeg det er best å sitte i sofaen med beina oppi. Og så trekker jeg opp foten på den siden han skal die på slik at jeg hviler armen på låret. Om du forstår?Anonymous poster hash: 53281...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 30. mai 2015 #3 Del Skrevet 30. mai 2015 Det tok litt tid. Jeg hadde trekantpute i starten, og det funket ikke for meg. Da falt babyen mellom meg og puta. Kjøpte Cosyfix, og da gikk det mye bedre. Ammestillinger uten pute ble enklere etter at babyen ble større og tok mer aktivt tak i puppen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 30. mai 2015 #4 Del Skrevet 30. mai 2015 Tok et par-tre uker før jeg fikk til å amme sittende uten å føle meg anstrengt eller klønete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 30. mai 2015 #5 Del Skrevet 30. mai 2015 Bruker ammepute samt en eller to puter bak ryggen. Føler at jeg sitter nogenlunde avslappet. Med min første ammet jeg faktisk på meg prolaps i ryggen pga at jeg bøyde meg så ned til babyen og satt så anstrengt hele den første måneden. Dette var ganske trasig og til tider umulig når man skal løfte barn, vognbag, trille tur og stelle ungen. Jeg tenkte ikke på at jeg skulle sitte godt selv, så det kan være lurt å passe på at du kjenner at du sitter godt! Man bruker ufattelig mange timer på amming Jeg misunner forøvrig de som får til å amme liggende- dette synes jeg er vanskelig å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #6 Del Skrevet 30. mai 2015 Er en uke siden jeg fødte, begynner å få litt dreisen på ammingen, endelig. Dog får jeg kun til liggende. Greit det, men slitsomt å må drive å legge neg ned. Må nok lære sittestillinger før vi skal bort på besøk og sånn. Hvilket forøvrig ikke blir riktig enda. Mer konfortabel med å være hjemme Anonymous poster hash: 75c9d...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #7 Del Skrevet 30. mai 2015 Med førstemann tok det noen uker, syns det var lettest med liggende ammestilling i starten... Anonymous poster hash: a42a6...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 30. mai 2015 #8 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg misunner forøvrig de som får til å amme liggende- dette synes jeg er vanskelig å få til. Jeg og! Får krampe i hofta av å amme liggende. Babyen er ikke så begeistret for det han heller - men det har vel noe med vanen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå