Asianpie Skrevet 31. august 2004 #1 Skrevet 31. august 2004 Ohh, nå har jeg super-mega lyst på potitgull. Slutter snart på jobb, og har kjempelyst å ta med potetgull hjem. Men jeg er på slankern. Finnes det fettfattige potetgull/annen snacks? Setter pris på svar..
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2004 #2 Skrevet 31. august 2004 Du kan lage dine egne? Skjær potet i tynne flak, legg utover bakepapir på et stekebrett, stek dem gyldne i ovenen på 220 grader i ca ti min. Strø på ønsket krydder.
Chiquita Skrevet 31. august 2004 #3 Skrevet 31. august 2004 Fra sykehuset fikk jeg høre at Sørlandschips var det et av de sunneste potetgull-typene som er i handelen....
Gjest Morild Skrevet 31. august 2004 #4 Skrevet 31. august 2004 Fra sykehuset fikk jeg høre at Sørlandschips var det et av de sunneste potetgull-typene som er i handelen.... Oi, nå ble jeg glad! Det er jo favoritten min. Er på vei til butikken nå, gjett hva jeg skal handle...! Forresten sunn, på hvilken måte? h :o
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2004 #5 Skrevet 31. august 2004 Mulig den er "sunn" på en eller annen måte, men den inneholder masse fett, og er definitivt ikke slankemat. Hva med et alternativ: gulrøtter med kesam-dip f.eks?
Gjest TomKrus Skrevet 31. august 2004 #6 Skrevet 31. august 2004 Ohh, nå har jeg super-mega lyst på potitgull. Slutter snart på jobb, og har kjempelyst å ta med potetgull hjem. Men jeg er på slankern. Finnes det fettfattige potetgull/annen snacks? Setter pris på svar.. Ta med deg en pose hjem og ha litt ekstra sex i kveld, så forbrenner du de ekstra kalloriene du måtte få i deg. Ellers er vel popcorn og saltstenger fettlette alternativer.
Annevenn Skrevet 31. august 2004 #7 Skrevet 31. august 2004 Sørlandschips havsalt 100 gram 513 kcal Popcorn Maarud 100 gram 460 kcal Saltstenger Soletti 100 gram 380 kcal Cheez doodles 100 gram 540 kcal Potetgull salt Maarud 100 gram 530 kcal Sex (aktiv part) forbrenner 250 kcal på 60 minutter (dette kommer i tillegg til det kroppen din forbrenner "til vanlig", altså om du bare tuslet rundt og gjorde ingenting.) 1 pose sørlandschips er 200 g, altså 1026 kcal. Da må du ha sex (aktiv part!!!) i ca 4 timer for å svi den av...... Så jeg ville kanskje foreslått en annen form for trening, og delt posen med noen.
ivanka Skrevet 31. august 2004 #8 Skrevet 31. august 2004 sørlandschipsen som 'sunt' alternativ kommer av hva slags olje chipsen er fritert i. nå husker jo ikke jeg hvilken det var da.
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2004 #9 Skrevet 31. august 2004 1 pose sørlandschips er 200 g, altså 1026 kcal. Da må du ha sex (aktiv part!!!) i ca 4 timer for å svi den av...... Så jeg ville kanskje foreslått en annen form for trening, og delt posen med noen.
Gjest Tex Skrevet 31. august 2004 #10 Skrevet 31. august 2004 Spis og kos deg, du lever bare en gang. En av mine venninder levde på knallhard slankekur en hel sommer, for så å dø enogtyve år gammel i en forferdelig flyulykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå