AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #1 Del Skrevet 30. mai 2015 Ja, finnes det? Vil ha erfaringene deres. Er ute etter en treningstights som ikke er tynn og gjennomsiktig, men gjerne av den litt mer solide typen som antishake tightsene er. Trenger en som holder litt på plass, samtidig som den ikke avslører alle skavankene Hvilke billige tightser er dere fornøyd med, og tilsvarer de mine forventninger? Tenker på treningstøy fra H&M, Gina tricot o.s.v Anonymous poster hash: c09eb...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #2 Del Skrevet 30. mai 2015 Det jeg har hatt fra hm har ikke pustet skikkelig. Følg heller med hos feks getinspired , der har de ofte salg på anti-shake. Anonymous poster hash: cf647...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 30. mai 2015 #3 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Synes Cubus sine er supre jeg Endret 30. mai 2015 av me2u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #4 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg liker Pierre Robert sin sportskolleksjon når det kommer til tights og treninstopper. Anonymous poster hash: 3e987...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mijaa Skrevet 30. mai 2015 #5 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg har også en fra Cubus som jeg liker ganske godt! Tror det var en hold in-variant, men husker ikke helt. Det eneste som er dumt med den er at den ikke har snøring i livet, så hvis jeg f.eks. jogger sklir den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 30. mai 2015 #6 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg har også en fra Cubus som jeg liker ganske godt! Tror det var en hold in-variant, men husker ikke helt. Det eneste som er dumt med den er at den ikke har snøring i livet, så hvis jeg f.eks. jogger sklir den ned. Det er snøring på den jeg har, og så er den god og høy i livet så den ikke sklir ned. Du har kanskje en annen modell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mijaa Skrevet 30. mai 2015 #7 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er snøring på den jeg har, og så er den god og høy i livet så den ikke sklir ned. Du har kanskje en annen modell? Har nok det, ja. Min er det i alle fall ikke snøring på. Så anbefaler å kjøpe en med det, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. mai 2015 #8 Del Skrevet 30. mai 2015 Det er snøring på den jeg har, og så er den god og høy i livet så den ikke sklir ned. Du har kanskje en annen modell? Min fra Cubus har heller ikke snøring, og jeg måtte derfor kjøpe en som var stram nok uten snøring. Det resulterte igjen i at den raknet i sidesømmen ganske fort. Anbefales ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 30. mai 2015 #9 Del Skrevet 30. mai 2015 Craft sine er gode og de finner du ofte i tilbudskorger. Jeg elsker vintertightsen deres. Den betalte jeg 399,- for. Den er litt tykkere og holder alt på plass. Men så trener jeg bare ute. Den hadde nok blitt i varmeste laget inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #10 Del Skrevet 30. mai 2015 Jeg er veldig fornøyd med min fra hm Anonymous poster hash: e7063...560 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2015 #11 Del Skrevet 30. mai 2015 Nå vet ikke jeg prisene på hm og slikt, men du får faktisk hva du betaler for. Trenger ikke være dyrt heller, keg trener kun med røhnisch sine tightser og de er ofte på salg på nettet også. Det er også salg i butikk når nye kolleksjoner kommer. Trente med hm sin tights før og kan absolutt ikke sammenlignes, kjøp heller en dyr tights som er på salg, anbefaler virkelig ikke billigkjedene. Hele treninga føles så mye bedreAnonymous poster hash: afd8d...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 30. mai 2015 #12 Del Skrevet 30. mai 2015 De jeg liker best har jeg kjøpt på stormberg, eller så er jeg svak for nike, ofte mye bra på salg hos Get inspired. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå