Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man egentlig putte på en og en flaske og trykke på lotteriknappen etter hver eneste flaske?😂 Er det f.eks hver 10000-ende kunde som vinner, eller digitalt styrt fra et kontor? :-)

Anonymous poster hash: 3101d...e14

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å putte innpå en og en flaske, for så og trykke på lotteriknappen etter hver flaske?
Du har jo like stor sjanse for å vinne om du putter innpå alle flaskene, for så og trykke på lotteriknappen? :P

En flaske er vel 1 eller 2 lodd tror jeg.
Så om du panter 5 flasker så får du 5 eller 10 lodd. Det samme gjør du om du putter innpå en og en flaske, som til sammen er 5 flasker. :P

Anonymous poster hash: af866...f19
  • Liker 3
Skrevet

Jeg vant på dette en gang da jeg pantet bare tre flasker, maskinen spilte en liten fanfare.

I køen rett før meg så sto det noen og pantet en full handlevogn med flasker, jeg fikk noen blikk av den personen da den lyden kom.

Tror gevinsten var 110 kr eller noe i den duren.

AnonymBruker
Skrevet

Et lodd koster 50 øre. Du får altså to lodd for en vanlig halvlitersflaske/boks med 1 kr. i pant og fem lodd for større flasker med 2.50 kr i pant. Det deles naturlig nok ikke ut premie for f.eks. hver tusende kunde, det er jo et lotteri. I løpet av et år betales cirka halvparten av det som kommer inn ut igjen, tror jeg, mens resten går til et godt formål.

Men det har i hvert fall ingenting som helst å si om du panter flaskene samtidig eller hver for seg. Du må gjerne pante en og en flaske hvis du har tid å slå ihjel, men det påvirker ikke vinnersjansene. Det blir som å kjøpe ti lodd fra en loddbok på en juletrefest og kreve at barnet river ut ett og ett lodd... :)

Anonymous poster hash: bd11a...b82
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...