Gjest Anonymous Skrevet 31. august 2004 #1 Del Skrevet 31. august 2004 Du som er så oppdatert på religion, kultur og slike ting; du vet vel også hva som er norske muslimers favorittdessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 31. august 2004 #2 Del Skrevet 31. august 2004 Gul Mango : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #3 Del Skrevet 1. september 2004 Nope. Tilslørte bondepiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2004 #4 Del Skrevet 1. september 2004 Ååååh Trøffel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 1. september 2004 #5 Del Skrevet 1. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #6 Del Skrevet 1. september 2004 Ååååh Trøffel Fortsett med det ordvalget og den bevegelsen, og du blir snart moderator på Seksualitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2004 #7 Del Skrevet 1. september 2004 Fortsett med det ordvalget og den bevegelsen, og du blir snart moderator på Seksualitet! :enig_animasjon: :enig_animasjon: ..eller noe sånt... *stiller seg klar for headhunting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #8 Del Skrevet 1. september 2004 Suzy; den stillingen er ikke headhunting, såpass vet jeg! Kom deg på bena igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2004 #9 Del Skrevet 1. september 2004 *vifter litt med stjerten* Ja, ja.. men det var vel en estetisk nytelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #10 Del Skrevet 1. september 2004 For å være helt ærlig, så... Innlegget er slettet. Trøffelheltens automatiske selvmodereringstjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2004 #11 Del Skrevet 1. september 2004 Feiging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2004 #12 Del Skrevet 1. september 2004 Idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2004 #13 Del Skrevet 1. september 2004 Idiot! :o MOOOOODERATOOOOOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #14 Del Skrevet 3. september 2004 Løfter denne, til Valhallas orientering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. september 2004 #15 Del Skrevet 3. september 2004 Snilt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. september 2004 #16 Del Skrevet 3. september 2004 Nope. Tilslørte bondepiker. Trodde det var tilslørte skolepiker, jeg. I hvert fall i Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #17 Del Skrevet 3. september 2004 Trodde det var tilslørte skolepiker, jeg. I hvert fall i Frankrike. Vet du, jeg tenkte faktisk å skrive det samme - men så tenkte jeg at jeg sikkert bare ville få kjeft for den dårlige mannshumoren min! Er det rart jeg KG-elsker deg? :kysse: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. september 2004 #18 Del Skrevet 3. september 2004 Vet du, jeg tenkte faktisk å skrive det samme - men så tenkte jeg at jeg sikkert bare ville få kjeft for den dårlige mannshumoren min! Er det rart jeg KG-elsker deg? :kysse: :dagensrose: Det har vel med den dårlige mannshumoren min å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #19 Del Skrevet 3. september 2004 Eh... - nei, det var kroppen din og pengene dine jeg primært falt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. september 2004 #20 Del Skrevet 3. september 2004 Eh... - nei' date=' det var kroppen din og pengene dine jeg primært falt for.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå