Gå til innhold

DVD-spiller


@lfa

Anbefalte innlegg

Jeg må ha ny dvd-spiller...

Er det noen som kan anbefale en som kan gjøres sonefri uten å levere den inn, støtter mest mulig format og er sølvfarget (siste er et must, ja...) icon_lol.gif

Har veldig lyst på Pioneer sin DV-747A, men hvis det finnes noen billigere som er noenlunde like bra, så hadde det vært fint icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg må ha ny, er at den nederste (Mustek'en) klikka etter en dag...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmmm......Du vet, det er jo en rimelig spiller da. Har litt problemer med lyse bilder og vann, flimmrer litt, egentlig helt vanlig blandt litt rimelige spillere.

Selve spilleren og mekanismen virker helt grei, men det er jo ingen blytung sak, slik som kvalitetsspillere ofte er.

Veldig enkel å gjøre multiregion, foresten

Spiller jo også bare vanlige DVD og musikk CD'er

Egentlig er jeg fornøyd!! icon_smile.gif

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å få tak i "KISS" sin dvd spiller. Jeg er ultra fornøyd med den.

Den leser alle DVD sonene uansett, den leser Super VCD og masse annet rart. Pluss at du kan brenne ut musikken din på mp3 formatet og sette den inn der og det kommer meny opp der du kan velge sang osv med Tittel. Så har vel top modellen Karaoke funksjon og12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg fulgte det med en bruksanvisning som beskrev hvordan jeg fikk den sone fri.

Tror ikke du skal satse på å få deg noe billig noe,men heller en som ligger midt i mellom.Jeg har Samsung 611,ble kåret til beste dvd-spiller av TV2 hjelper deg og jeg har ikke hatt problemer med den i det hele tatt.

Jeg kjøpte meg også en billig videospiller litt senere,og den funker ikke helt som den skal.Så sats på kvalitet fremfor pris icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min KISS DVD spiller når det var helt ferskt på markedet her i Norge, når prisen starta på 5000 Kroner for den dårligste hos Elkjøp.

Min kosta da 3000 Kroner ca, og jeg er kjempe fornøyd med min. icon_smile.gif

Bak sånne merkelig navn befinner det seg som regel ett kjent firma som lusker i bakgrunnen så dere vet det, dere kan jo skru opp foreksempel en DVD med sånt merkelig merke så vil du som regel bli overraska av hvilke merker som befinner seg inni. Det ble i hvertfall jeg.

Kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann! Jeg kan så absolutt anbefale min DVD-spiller, Samsung M205. Billig (under 3000), god kvalitet og den leser ALT; DVD, MP3, lugubre Thailandske VCD'er mm. Leser massevis av filmer som brors spiller til FIRE ganger prisen ikke har sjans på... Kan gjøres sonefri med to minutters trykking på fjernkontrollen. Jeg er storfornøyd!

Ingrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...